FANDOM

AWtopright
Dron szturmowy- seria punktów występująca w Call of Duty: Advanced Warfare.

Opis Edytuj

Jest to zdalnie sterowany dron działający podobnie jak dron Łowca, jednak może zostać wyposażony w karabiny maszynowe i rakiety, aby działał jak dron MQ-27. Dodanie jakiejkolwiek broni wyłączy funkcję ataku kamikadze taką jaką posiada Łowca.

Kampania Edytuj

Walczymy z dwoma tymi dronami w misji "Wprowadzenie". Duża ilość tych dronów patroluje posiadłość Ironsa w misji "Sentinel".

Multiplayer Edytuj

W normalnej wersji dron może zabić tylko jeden cel poprzez wlecenie w niego jednak po dodaniu ulepszeń staje się o wiele potężniejszy. Karabin maszynowy jest efektowny przeciwko piechocie, a dodatkowo się nie przegrzewa. Rakiety są efektowne przeciwko grupom wrogów jednak możliwe jest strzelenie tylko 3 razy. HUD AR pomaga w wykrywaniu celów, a dzięki kamuflażowi ciężej jest drona znaleźć. Dron można wyposażyć w moduł zwiększający ilość zdrowia, a także moduł AI przez co nie musimy go sami kontrolować. Jest to najbardziej przydatny moduł jednak AI może mieć problemy z trafieniem wrogów rakietami.

Moduły Edytuj

Moduł Dodatkowy koszt Efekt Ikona
HUD AR 50 punktów Dodaje moduł rozszerzonej rzeczywistości do oznaczania celów AR HUD ARD Module AW
Kamuflaż 50 punktów Dodaje kamuflaż do drona Cloak AAD Module AW
Kontrola AI 100 punktów Dron jest kontrolowany przez AI AI Control AAD Module AW
Wzmocniony 100 punktów Zwiększa ilość zdrowia drona, ale zmniejsza szybkość Hardened AAD Module AW
Karabin maszynowy 300 punktów Dodaje karabin maszynowy do drona Machine Gun AAD Module AW
Rakiety 300 punktów Dodaje 3 rakiety do drona Rockets Warbird Module AW

Egzo Przetrwanie Edytuj

Może on zostać zdobyty przez Wsparcie z orbity. Od razu posiada moduł kontroli AI, a także karabin maszynowy, lecz może zostać dodatkowo wyposażony w Rakiety (od rundy 10 z 3 punktami ulepszeń) i moduł Wzmocnienia (od rundy 15 z 3 punktami ulepszeń).

Jest on efektowny w zabijaniu piechoty, ale nie jest dobry w starciu z AST, który może go szybko zniszczyć.

Egzo Zombie Edytuj

Ponownie zdobywamy go przez Wsparcie z orbity. Ma trzy dostępne bonusy ze zrzutów. Pojawi się on albo tylko z karabinem, albo z rakietami i zawsze będzie kontrolowany przez AI. Będzie on podążał za graczem i eliminował Zombie. Nie może zostać zaatakowany przez Zombie jednak po kilku minutach przestaje działać.