FANDOM

BlackopsNewTopright BO2topright BO3topright IWtopright BO4topright
20px-Disambig-icon.png Dla atutu o podobnej zasadzie działania, patrz Zimna krew.

Duch – atut 1. poziomu występujący w serii Black Ops z wyłączeniem Call of Duty: World at War.

Call of Duty: Black Ops Edytuj

Atut Duch gracz najwcześniej może odblokować na 4. poziomie za Pc wager green2000. Sprawia on, że jego użytkownik jest niewidoczny dla samolotów szpiegowskich. Dodatkowo nosimy strój Ghillie, nawet nie mając na wyposażeniu karabinu snajperskiego.

Wersja ProEdytuj

Po ukończeniu 3 wyzwań gracz za Pc wager green3000 może ulepszyć atut do wersji Pro. Dzięki ulepszeniu gracz nie jest widoczny dla sterowanych przez SI serii ofiar z wyłączeniem psów bojowych, a w przypadku sterowanych przez gracza ze względu na brak czerwonego kwadratu utrudnia wypatrzenie. Dodatkowo po najechaniu celownikiem na wroga z takim atutem nie zaświeca się on na czerwono. W połączeniu z atutem Ninja ułatwia stworzenie klasy skrytobójczej, jednak jej użytkownik powinien wiedzieć o ograniczeniach.

WyzwaniaEdytuj

Call of Duty: Black Ops II Edytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Black Ops III Edytuj

(do uzupełnienia)

Ciekawostki Edytuj

Call of Duty: Black OpsEdytuj

  • Atut w wersji Pro, wbrew temu co ma w opisie, nie chroni przed psami, samolotem SR-71 Blackbird oraz czujnikiem ruchu.
  • Użycie serii ofiar Rakiety Walkiria, wbrew opisowi, liczy się do wyzwania związanego z niszczeniem wrogich samolotów.
  • Wersja zimowa stroju Specnazu wykorzystuje model twarzy Dmitrija Pietrenko.
  • Na ikonie atutu niewyraźnie widać karabin M4.
  • Jeśli w trybie Dominacji flaga zostanie zdobyta przez użytkownika atutu Duch Pro, to komentator zamiast wypowiedzenia odpowiedniej linijki będzie milczał.
  • We wczesnej fazie projektowej użytkownik atutu Duch Pro nie był widoczny dla samolotu SR-71 Blackbird.