FANDOM

Codghostsicon

Dzień Federacji- siódma misja kampanii dla jednego gracza w Call of Duty: Ghosts.

Opis Edytuj

Po ponownej inwazji wojsk Federacji na Stany Zjednoczone, najlepsza jednostka specjalna z USA, czyli Duchy zdecydowały się dojść do przywódcy wroga, którym był Gabriel Rorke. Pierwszym krokiem było przesłuchanie najbliższego współpracownika Rorke'a, którym był Wiktor Ramos. Ramos przebywał wtedy w Caracas podczas obchodów dnia Federacji.

Duchy dotarły potajemnie do miasta i wylądowały na sąsiednim wieżowcu. Gdy na lądowisko dla helikopterów znajdujące się w docelowym budynku wylądował śmigłowiec, Duchy rozpoczęły z odległości za pomocą specjalnego urządzenia rozpoznawać tożsamość ludzi na tamtym wieżowcu. Gdy Logan Walker rozpoznał Ramosa, Amerykanie za pomocą linek podczepili się do docelowego budynku i zjechali tam za pomocą tyrolek. Po wyeliminowaniu przez szyby za pomocą wytłumionej broni paru wrogów, Duchy dokonały wyłomu w oknie i dotarły do serwerów sterowania budynkiem. Logan i Keegan doszli tam, po czym ten pierwszy rozpoczął przesyłać wirusa do tego serwera. Dzięki temu w całym budynku zgasło światło. To ułatwiło im zadanie, ale żeby złapać Ramosa, musieli przejść parę pięter niżej. Tam znaleźli komputer odpowiedzialny za sterowanie windami. Duchy wyłączyły je, uniemożliwiając wrogowi ucieczkę. W pewnym momencie żołnierze Federacji dowiedzieli się, że w budynku jest wróg. Duchy musiały skończyć z działaniem po cichu i przejść do akcji. Szybko rozbili pierwszą grupę wrogów, ale w tym wieżowcu było ich o wiele więcej. Wtedy David Walker za pomocą ładunków wybuchowych wysadził jeden poziom budynku i osłonił protagonistom drogę wyjścia. Wtedy doszli do piętra, gdzie najprawdopodobniej przebywał Ramos. Jego biuro chroniło jednak bardzo dużo wrogów, ale Amerykanie poradzili sobie z nimi. Po walce Hesh znalazł Wiktora Ramosa i Duchy zaczęły mu grozić, jeśli nie zdradzi im lokacji Gabriela Rorke. Ten szybko dał im zaszyfrowany plik z lokacjami Rorke'a (były one zmieniane co 12 godzin). Wtedy na ekranie który znajdował się na jednej ze ścian pokoju pokazał się Gabriel Rorke i zaczął on rozmawiać z wrogami i wypominać im, dlaczego przeszedł na stronę wroga po czym dorzucił, że zaminował budynek. Po chwili dało się poczuć wybuch. Protagoniści szybko uciekli z budynku i za pomocą spadochronów bezpiecznie wylądowali.

Plik został rozszyfrowany przez NORAD i dzięki temu Amerykanie dowiedzieli się, że następna lokacja głównego antagonisty to Zatoka Meksykańska.

Postacie Edytuj

Bronie Edytuj

(do uzupełnienia)