FANDOM

Codghostsicon

Dzień Federacji - siódma misja kampanii dla jednego gracza w Call of Duty: Ghosts.

Opis Edytuj

Po ponownej inwazji wojsk Federacji na Stany Zjednoczone, najlepsza jednostka specjalna z USA, czyli Duchy zdecydowały się dojść do przywódcy wroga, którym był Gabriel Rorke. Pierwszym krokiem było przesłuchanie najbliższego współpracownika Rorke'a, którym był Wiktor Ramos. Ramos przebywał wtedy w Caracas podczas obchodów dnia Federacji.

Duchy dotarły potajemnie do miasta i wylądowały na sąsiednim wieżowcu. Gdy na lądowisko dla helikopterów znajdujące się w docelowym budynku wylądował śmigłowiec, Duchy rozpoczęły z odległości za pomocą specjalnego urządzenia rozpoznawać tożsamość ludzi na tamtym wieżowcu. Gdy Logan Walker rozpoznał Ramosa, Amerykanie za pomocą linek podczepili się do docelowego budynku i zjechali tam za pomocą tyrolek. Po wyeliminowaniu przez szyby za pomocą wytłumionej broni paru wrogów, Duchy dokonały wyłomu w oknie i dotarły do serwerów sterowania budynkiem. Logan i Keegan doszli tam, po czym ten pierwszy rozpoczął przesyłać wirusa do tego serwera. Dzięki temu w całym budynku zgasło światło. To ułatwiło im zadanie, ale żeby złapać Ramosa, musieli przejść parę pięter niżej. Tam znaleźli komputer odpowiedzialny za sterowanie windami. Duchy wyłączyły je, uniemożliwiając wrogowi ucieczkę. W pewnym momencie żołnierze Federacji dowiedzieli się, że w budynku jest wróg. Duchy musiały skończyć z działaniem po cichu i przejść do akcji. Szybko rozbili pierwszą grupę wrogów, ale w tym wieżowcu było ich o wiele więcej. Wtedy David Walker za pomocą ładunków wybuchowych wysadził jeden poziom budynku i osłonił protagonistom drogę wyjścia. Wtedy doszli do piętra, gdzie najprawdopodobniej przebywał Ramos. Jego biuro chroniło jednak bardzo dużo wrogów, ale Amerykanie poradzili sobie z nimi. Po walce Hesh znalazł Wiktora Ramosa i Duchy zaczęły mu grozić, jeśli nie zdradzi im lokacji Gabriela Rorke. Ten szybko dał im zaszyfrowany plik z lokacjami Rorke'a (były one zmieniane co 12 godzin). Wtedy na ekranie który znajdował się na jednej ze ścian pokoju pokazał się Gabriel Rorke i zaczął on rozmawiać z wrogami i wypominać im, dlaczego przeszedł na stronę wroga po czym dorzucił, że zaminował budynek. Po chwili dało się poczuć wybuch. Protagoniści szybko uciekli z budynku i za pomocą spadochronów bezpiecznie wylądowali.

Plik został rozszyfrowany przez NORAD i dzięki temu Amerykanie dowiedzieli się, że następna lokacja głównego antagonisty to Zatoka Meksykańska.

Postacie Edytuj

Bronie Edytuj

  Broń startowa  
  Broń do znalezienia  
  Broń niedostępna  

Osiągnięcia Edytuj

Dzien federacji codg Dzień Federacji (osiągnięcie) (Brązowe Bronze) (10Gamerscore)
Zbierz informacje o Rorke'u. (Ukończ "Dzień Federacji" na dowolnym poziomie trudności).
Odcisk na twarzy osiagniecia Odcisk na twarzy (Brązowe Bronze) (10Gamerscore)
Przyjmij fotokopiarkę na twarz.
Spiaca codg Śpiąca królewna (Brązowe Bronze) (10Gamerscore)
Zabij śpiącą postać, zjeżdżając po linie głową w dół.