FANDOM

BO2topright Ztr

Dzielnica – podmapa mapy trybu Zombie Buried, występująca w Call of Duty: Black Ops II. Dostępna w DLC Vengeance.

Opis

Dzielnica oferuje dwa tryby rozgrywki: Żałoba i Zawrócony. W obu przypadkach akcja rozgrywa się w nieokreślonym czasie w podziemnej części mapy Buried. W trybie Żałoby gracze ponownie wcielają się w agentów CIA i żołnierzy CDC i już od samego początku mają dostęp do większości obszaru. Ilość występujących na mapie funkcji jest jednak mniejsza. Wśród nich znajdują się 4 bronie na ścianach, skrzynka losująca, power-upy, 6 maszyn Perk-a-Cola, Pack-a-Punch oraz 3 przedmioty do budowania: turbina, trampolina parowa i rezonator podłoża. W trybie Zawrócony jeden gracz wciela się w żołnierza CDC, a reszta w zombie. Obszar rozgrywki został ograniczony do ulicy i parteru sklepu. Wszystkie funkcje oferowane przez mapę Buried z wyjątkiem power-upów są niedostępne.

Pomieszczenia

Ulica

W trybie Żałoby gracze zaczynają rozgrywkę w drugiej części ulicy. Na ścianie budynku sądu można kupić M14, a po prawej stronie drzwi posiadłości – AN-94. Na lewo od tej drugiej broni znajduje się Double Tap Root Beer, zaś w rogu, po lewej stronie od wejścia do kościoła stoi Stamin-Up. Na środku przy fontannie można spotkać Pack-a-Puncha. Tak jak na mapie Buried w tej części ulicy zombie odradzają się w szesnastu miejscach. Ponadto wszystkie szczątki, które może zniszczyć Gigant, są już usunięte. Oznacza to, że gracz może bez żadnych przeszkód udać się do kościoła lub pierwszej części ulicy. Dostęp do sklepu z cukierkami i sądu blokują kosztujące 1250 punktów drzwi, zaś te prowadzące do posiadłości są na stałe zamknięte.

W pierwszej części jedyną bronią do kupienia jest Olympia, namalowana na ścianie biura szeryfa. Po prawej stronie, między budynkami stoi maszyna Juggernog, a jeszcze dalej pierwsza skrzynka losująca. Z tej części ulicy bez żadnych kosztów można dostać się do biura szeryfa i zakładu rusznikarskiego. Każde z drzwi do sklepu, szczątki prowadzące do banku oraz zlokalizowane po tej stronie wejście do sklepu z cukierkami kosztują 750 punktów. Dostęp do Saloonu i stajni jest już droższy. Otwarcie drzwi tych pomieszczeń kosztuje 1250 punktów. W pierwszej części ulicy znajduje się tylko jedna barykada i aż piętnaście spawnów zombie.

Kościół

Kościół jest obszarem, w którym znajdują się trzy barykady i dwa spawny zombie. Obok ołtarza można spotkać maszynę Quick Revive, która zastępuje Vulture Aid z mapy Buried. Przy wejściu stoi natomiast pusty stół do budowania, obok którego znajduje się przejście schodami na piętro kościoła. Obszar ten nie jest dostępny w trybie Zawrócony.

Sąd

Budynek sądu składa się z dwóch pięter. Na pierwszym z nich można spotkać trzy barykady oraz stół do budowania, na którym znajduje się trampolina parowa. Na ścianie obok istnieje możliwość kupienia MP5. Drugie piętro oferuje przejście do pierwszego tunelu jak również dwie barykady oraz miejsce na skrzynkę losującą. Stamtąd można również zeskoczyć na pierwszą część ulicy. Budynek sądu nie jest dostępny w trybie Zawrócony.

Sklep z cukierkami

Sklep z cukierkami to kolejny dwupoziomowy budynek. Podczas gdy na parterze nie wyróżnia się niczym szczególnym, tak na piętrze można spotkać kosztujące 750 punktów szczątki, które pozwalają dostać się na ulicę lub przeskoczyć do sklepu. Sklep z cukierkami nie jest dostępny w trybie Zawrócony.

Biuro szeryfa

Biuro szeryfa składa się z dwóch budynków. Do pierwszego z nich można dostać się schodami zlokalizowanymi przy miejscu na skrzynkę losującą. Znajduje się tam jedna barykada oraz stół do budowania, z którego można podnieść turbinę. Stamtąd gracz może przeskoczyć do drugiego budynku. Na piętrze znajduje się jedna barykada. Podobnie jest na parterze. U góry można też spotkać miejsce na skrzynkę losującą oraz bez żadnych kosztów udać się do stajni. Biuro szeryfa nie jest dostępne w trybie Zawrócony.

Zakład rusznikarski

W zakładzie rusznikarskim znajdują się trzy barykady i jeden spawn zombie. Na parterze istnieje możliwość skorzystania z podziemnego tunelu, który łączy ten obszar z bankiem. Zombie odradzają się tam w jednym miejscu. Na piętrze zaś można spotkać maszynę Mule Kick, miejsce na skrzynkę losującą oraz kosztujące 750 punktów szczątki prowadzące do pierwszego tunelu. Zakład rusznikarski nie jest dostępny w trybie Zawrócony.

Sklep

Sklep składa się z dwóch poziomów z czego tylko parter dostępny jest w trybie Zawrócony. W przypadku Żałoby na piętrze spotkać można maszynę Speed Cola oraz kosztujące 750 punktów szczątki na balkonie. Stamtąd gracz może zeskoczyć na ulicę. Do sklepu zombie dostają się przez trzy barykady.

Bank

Znajdujący się obok sklepu bank to niewielkie pomieszczenie, w którym znajduje się tylko jedna barykada. Jedynym sposobem wydostania się stamtąd bez użycia Paralyzera, jest udanie się do zakładu rusznikarskiego podziemnym tunelem. Bank nie jest dostępny w trybie Zawrócony.

Saloon

Saloon to budynek składający się z dwóch pięter, gdzie zlokalizowane są trzy barykady. Rozdzielone są one kosztującymi 750 punktów szczątkami. Podczas gdy na piętrze znajduje się przejście do obu tuneli a także możliwość przeskoczenia do sklepu z cukierkami, na dole warty uwagi jest stół do budowania. Zbudowany jest już na nim rezonator podłoża.

Stajnia

Stajnia jest średniej wielkości obszarem, w którym znajduje się jedna barykada oraz jeden spawn zombie. Nie spotyka się tam żadnych szczególnych funkcji, ale można za to udać się do drugiego tunelu.

Tunele

Na mapie występują dwa tunele. Pierwszy z nich łączy Saloon z sądem. Idąc od strony Saloonu w stronę sądu, gracz natknie się najpierw na jedną barykadę i trzy spawny zombie zanim drogę zablokują mu kosztujące 750 punktów szczątki. Za nimi dotrzeć można do niewielkiego pomieszczenia, mniej więcej po środku tunelu. Znajduje się w nim miejsce na skrzynkę losującą, dwie barykady oraz dwa spawny zombie. Stamtąd można również dostać się do stajni przez dziurę w podłodze lub usunąć kolejne, kosztujące 750 punktów, szczątki, by kontynuować drogę przez tunel. Po drodze gracz spotka jeszcze jedną barykadę i jeden spawn zombie, aż w końcu trafi do sądu. Podczas podróży z Saloonu należy jeszcze zwrócić szczególną uwagę na drewnianą kładkę wypełniającą dziurę w podłożu. Wejście na nią zawsze powoduje zarwanie jej i upadek gracza z dużej wysokości.

Drugi tunel łączy stajnię z Saloonem i tylko w takim kierunku można nim się przemieszczać. Po drodze nie można spotkać żadnych barykad, ale za to występuje tam pięć spawnów zombie. Mniej więcej po środku tunelu, po lewej stronie znajdują się kosztujące 1250 punktów szczątki prowadzące do zakładu rusznikarskiego.

Dostępna broń

Żałoba

  Broń startowa  
  Broń na ścianie  
  Skrzynka losująca  

Zawrócony

  Odwrócona zabawa bronią  
  Strzelby  

Dostępne funkcje

Żałoba

  Perk-a-Cola  
  Power-upy  
  Funkcje  
  Przedmioty do budowania  

Zawrócony

  Power-upy