AWtopright
EPM3 - ciężka broń skierowanej energii występująca w Call of Duty: Advanced Warfare.

Opis Edytuj

Jest to broń półautomatyczna, strzelająca wiązkami energii. Ma nieskończoną amunicję, jednak może się z czasem przegrzać.

Multiplayer Edytuj

Broń ta zadaje średnie obrażenia. Do zabicia gracza potrzebne jest 3 strzały lub 2 jeśli trafi się w głowę. Jeśli używa się wersji z zmniejszonymi obrażeniami, potrzebne są 4 strzały do zabicia wroga. Broń ta przegrzewa się po około 11 strzałach (lub 16 z radiatorem). Żadna z wersji tej broni dostępnej w zrzutach nie przegrzewa się wolniej (oprócz wersji Panorama, która ma dołączony radiator). Odrzut jest prawie zerowy, a po dodaniu uchwytu kompletnie nie odczuwalny. Wadą tej broni jest to, że zmniejsza ona mobilność gracza i zły celownik mechaniczny, przez co lepiej jest używać celowników optycznych. Broń nie może penetrować żadnych ścian, przez co nie można zabić wroga chowającego się nawet za cienką osłoną.

Egzo Przetrwanie Edytuj

Broń ta pojawia się w Egzo Przetrwaniu i kosztuje 3 punkty ulepszeń. Używana jest również przez wrogów. Zadaje średnie obrażenia i ma największy zasięg z broni tej klasy. Zmniejsza ona mobilność gracza i wolno się nią celuje. Z racji tego, że broń jest ciężka, nie zaleca się jej używania podczas rund, w których trzeba szybko dotrzeć do celu.

Dodatki Edytuj