FANDOM

AWtopright BO3topright

Egzoszkielet – wyposażenie taktyczne występujące w Call of Duty: Advanced Warfare i Call of Duty: Black Ops III.

Call of Duty: Advanced Warfare Edytuj

Występuje on w kampanii, trybie multiplayer, Egzo Przetrwaniu i Egzo Zombie. Zwiększa on wiele aspektów fizycznych gracza, dzięki czemu może on np. szybciej się poruszać, wyżej skakać, bez użycia specjalistycznego sprzętu wyważyć mocne drzwi czy walczyć wręcz bez noża. Egzoszkielet wyposażony jest w bardzo wiele umiejętności.

Egzo umiejętności: Edytuj

Egzo szturmowe: ("Wprowadzenie", "Rozszczepienie", "Katastrofa", "Zawalony", "Armada", "Przyspieszenie") Edytuj

Egzo specjalistyczne: ("Atlas", "Ruch", "Pokłosie", "Polowanie", "Utopia", "Sentinel", "Laboratorium", "Schwytany") Edytuj

Egzo szturmowe i specjalistyczne: Edytuj

Egzo Przetrwanie Edytuj

W tym trybie na samym początku gry mamy do wyboru 4 typy egzo, które możemy ponownie zmienić w specjalnym ''sklepie''. Wrogowie, którzy nas atakują również mają na wyposażeniu egzoszkielety. Gracz nie może zabrać wrogom broni, jednak dzięki perkowi Dowolna broń, może używać innych rodzajów broni, niż te, które są przypisane do egzo którym gra.

Typy egzo: Edytuj

  • Specjalista Egzo: ma więcej zdrowia i zadaje większe obrażenia. Strzelba Tac-19, PDW i cztery granaty odłamkowe to jego podstawowe wyposażenie. Może postawić działko w strategicznym punkcie, a sam biegać i zabijać wrogów, może nie tak szybko jak lekki, ale też nie tak wolno jak ciężki egzo. Jest wyposażony w Zdalnie sterowaną wieżyczkę. Jego egzo umiejętnością jest Egzo maskowanie. Umiejętności egzoszkieletu: wzmocniony skok, wzmocnione uderzenie z powietrza, wzmocniony wślizg.
  • Ciężki Egzo: ma dużo zdrowia i zadaje duże obrażenie jednak jest dosyć wolny. Nosi ciężkie uzbrojenie m.in. ogromny laser, który smaży wrogów z dalekiego dystansu (EM1), pistolet MP-443 Grach oraz cztery granaty odłamkowe. Jest wyposażony w laser XS1 Vulcan. Jego egzo umiejętnością jest Egzo tarcza. Umiejętności egzoszkieletu: wzmocniony skok, wzmocniony wślizg.
  • Niszczyciel Egzo: dodany w aktualizacji do gry. Ma normalne zdrowie i zadaje średnie obrażenia. Na starcie wyposażony w granatnik MDL, pistolet Atlas 45 i cztery granaty kontaktowe. Może używać zdalnego pocisku naprowadzającego do zabijania wrogów

Egzo Zombie Edytuj

W tym trybie gracz zaczyna bez egzoszkieletu i musi go zdobyć w centrum mapy. Pozwala to graczom na używanie egzo umiejętności i kupowania egzo ulepszeń. Jednak aby używać egzo uderzenia z powietrza, gracz musi je kupić. Gracz, który zginie, musi na nowo zdobyć egzoszkielet.

Call of Duty: Black Ops III Edytuj

Egzoszkielety powracają w Call of Duty: Black Ops III jednak bardzo się one zmieniły. Oprócz zwykłych wzmocnionych skoków, gracze mogą też unosić się w powietrzu, a nawet biegać po ścianach. Gracz może też wbiec na ścianę, aby dostać się np. na dach jakiegoś obiektu.

Pojawiają się też nowe umiejętności egzo, które pozwalają np. na trzymanie jedną ręką LKMu, czy zwiększenie poziomu zdrowia.

W kampanii wrogowie również używają egzoszkieletów. W multiplayerze Nomad ma na sobie egzoszkielet.