Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 4: Modern Warfare. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: World at War. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops (Nintendo DS). Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 3. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops II. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare Remastered.
20px-Disambig-icon.png Dla atutu o podobnej zasadzie działania, patrz Maraton.

Ekstremalna kondycja – atut 3. poziomu występujący w Call of Duty 4: Modern Warfare, Call of Duty: World at War, Call of Duty: Black Ops (Nintendo DS), Call of Duty: Black Ops II i Call of Duty: Modern Warfare Remastered oraz atut 1. poziomu w Call of Duty: Modern Warfare 3.

Call of Duty 4: Modern Warfare oraz Call of Duty: Modern Warfare Remastered

Ekstremalna kondycja pojawia się jako jeden z domyślnie dostępnych atutów. Sprawia on, że gracz może dłużej biec, co jest niezwykle przydatne podczas pościgu, próby dotarcia do określonego punktu przed wrogiem albo ucieczki. Nie wpływa on na tempo biegu.

Call of Duty: World at War

Ekstremalna kondycja pod nazwą Warunki ekstremalne powraca jako atut 3. poziomu, będąc częścią jednej z domyślnych klas i dostępny już od 1. poziomu. Ze względu na dużo większe mapy niż w Call of Duty 4: Modern Warfare, jest wyraźnie bardziej przydatny dla osób korzystających z pistoletów maszynowych lub chcących uniknąć trafienia z karabinu wyborowego.

Call of Duty: Black Ops (Nintendo DS)

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Modern Warfare 3

Multiplayer

Ekstremalna kondycja powraca także w tej odsłonie, tym razem jako atut 1. poziomu, który gracz odblokowuje na 22 poziomie. Gracz wyposażony w ten atut może biec nieprzerwanie przez 8 sekund, a bez niego 4 sekundy. Wersja Pro, która staje się dostępna po przebiegnięciu 20 mil, przyspiesza wspinanie się po drabinie.

Tryb Przetrwania

Atut ten gracz może kupić najwcześniej na 36. poziomie za 4000 punktów. Dodatkowo jest on częścią początkowego wyposażenia na mapach 5. poziomu.

Tryb Chaosu

Atut ten staje się dostępny przy mnożniku 30.

Call of Duty: Black Ops II

(do uzupełnienia)

Ciekawostki

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • W wersji na PC oraz Wii istnieje błąd sprawiający, że jeśli gracz ma na wyposażeniu P90 albo M21, będzie mógł biec znacznie dłużej. W wersji na PS3, X360 oraz Call of Duty: Modern Warfare Remastered ten błąd nie występuje.
  • Ikona atutu przypomina znak ewakuacyjnego wyjścia

Call of Duty: Modern Warfare 3

  • W parze z USAS 12, MP9 albo Skorpionem, maksymalny czas nieprzerwanego sprintu zostaje zwiększony do 14 sekund.