MW2icontr

Ewentualność – dwunasta misja kampanii w Call of Duty: Modern Warfare 2.

OpisEdytuj

W misji jako sierżant Roach wraz z kapitanem Price'em gracz po cichu udaje się do radzieckiej bazy okrętów podwodnych. Gdy dociera na jedno z pobliskich wzgórz, szturmuje na bazę, używając BSP Predator. Tam spotyka się z oddziałem Ghosta. Wtedy zaczyna się otwarta walka. Gdy dociera do bazy drużyna ma 2 minuty, aby dostać się do okrętu podwodnego. Gdy dociera na wieżę niedaleko okrętu, Price udaje się na ten okręt, a pozostali bronią się przed nacierającymi nań siłami wroga. W pewnym momencie dochodzi do zniszczenia Predatora. Następnie otwierają się włazy wyrzutni na okręcie podwodnym i dochodzi do odpalenia pocisku, który leci w stronę USA.

Główne postacie Edytuj

  • Na tej samej mapie mają miejsce dwie operacje specjalne: Snajper i Uniki.
  • Jeśli podczas przebywania na klifie odpowiednio wcześnie przejmiemy kontrolę nad BSP i zniszczymy wyrzutnie SAM to rakieta nie zniszczy drona i dalej będziemy go mogli używać.
  • Na poziomie łatwym i normalnym nie ma odliczania czasu, mimo to informacje o tym są podawane.
  • Teoretycznie Price po uwolnieniu powinien przejść kontrole lekarską oraz ponownie testy sprawnościowe przed przystąpieniem do jakiejkolwiek misji.
  • Na konsoli XBOX 360 misja ta nazywa się ''Kontyngent''.