Cod4topright MW2icontr MW3tr BO2topright MWRtopright

FIM-92 Stinger – wyrzutnia rakiet występująca w Call of Duty 4: Modern Warfare, Call of Duty: Modern Warfare 2, Call of Duty: Modern Warfare 3 i Call of Duty: Black Ops II. Używana przez siły USA od 1981 roku.

Call of Duty 4: Modern WarfareEdytuj

W Call of Duty 4: Modern Warfare wyrzutnia ta, wraz z FGM-148 Javelin, nie występuje w trybie wieloosobowym, pozostawiając graczom jedynie RPG-7.

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Modern Warfare 2Edytuj

Pierwszy raz pojawia się w misji ''Rosomaki!'' do zniszczenia dwóch rosyjskich śmigłowców. Broń ta pojawia się również w misji ''Jedyny łatwy dzień... był wczoraj'' gdzie możemy go użyć do zniszczenia wrogiego śmigłowca ale możemy też użyć AT4.

Call of Duty: Modern Warfare 3Edytuj

Pojawia się tylko w misji ''Persona Non Grata'' i jest używana przez lojalistów do zniszczenia śmigłowca, jednak ma model AT4.

Call of Duty:Black Ops IIEdytuj

W Call of Duty: Black Ops II może zostać zmieniony tryb strzału na taki jak ma RPG-7.

(do uzupełnienia)

CiekawostkiEdytuj

OgólneEdytuj

  • W grze FIM-92 Stinger został sklasyfikowany jako wyrzutnia rakiet. W rzeczywistości jest to pocisk kierowany ziemia-powietrze naprowadzany na podczerwień.

Call of Duty 4: Modern WarfareEdytuj

  • Została zestrzelona z niego Cobra.
  • Stingera można znaleźć w chwili, gdy graczowi zagrażają wrogie helikoptery.

Call of Duty: Modern Warfare 3Edytuj

  • W trybie multiplayer nie trzeba naprowadzić jej na helikopter, nie ma takiego celownika.

Call of Duty:Black Ops IIEdytuj

  • Można niszczyć nim nie tylko helikoptery, ale także BTR.
  • Można jeździć z tą bronią na koniu.
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA o ile nie wspomniano inaczej.