FANDOM

BO2topright Ztr

Farma – podmapa mapy trybu Zombie TranZit, występująca w Call of Duty: Black Ops II.

OpisEdytuj

Akcja mapy odbywa się w nieokreślonym czasie na terenie farmy – trzeciego przystanku na mapie TranZit. Charakteryzuje się ona uproszczoną funkcjonalnością. Mianowicie na mapie dostępne są tylko maksymalnie trzy bronie na ścianach, skrzynka losująca, cztery klasyczne maszyny Perk-a-Cola i power-upy. Dostępnymi trybami na tej mapie są przetrwanie i Żałoba.

W przypadku gry niestandardowej, w zależności od ustawień gospodarza, możliwe jest wyłączenie atutów, skrzynki losującej i power-upów, a także umożliwienie odradzania się piekielnych psów podczas specjalnej rundy.

PomieszczeniaEdytuj

PodwórkoEdytuj

Podwórko jest największym obszarem, na którym rozpoczyna się rozgrywka. Znajduje się tam 4 barykad i 2 spawny zombie. Przy stodole, do której można wejść bez żadnych kosztów stoi maszyna Quick Revive, a drzwi szopy, normalnie zamknięte na mapie TranZit, są już otwarte. Wejście do domu z kolei wymaga zapłaty 750 punktów, zaś furtka prowadząca na ulicę pozostaje trwale zamknięta.

StodołaEdytuj

Stodoła składa się z dwóch poziomów. Na dole, na ścianie istnieje możliwość kupienia Olympii, zaś na górze stoi maszyna Double Tap Root Beer II. W stodole znajdują się 2 barykady.

SzopaEdytuj

Szopa jest niewielkim pomieszczeniem z jednym spawnem zombie. W trybie przetrwania na ścianie można tam kupić Galwakastet.

DomEdytuj

Dom podobnie jak stodoła składa się z dwóch poziomów. Na parterze, gracz ma jedynie możliwość zakupu atutu Speed Cola. Na piętrze spotkać można maszynę Juggernoga, MP5 na ścianie i skrzynkę losującą. Zombie odradzają się w domu przez 2 barykady.

Dostępna brońEdytuj

  Broń startowa  
  Broń na ścianie  
  Skrzynka losująca  

Dostępne funkcjeEdytuj

  Perk-a-Cola  
  Power-upy  

Osiągnięcia i trofeaEdytuj

Światło ich oczu obrazek osiągnięcia Światło ich oczu (Brązowe Bronze) (5Gamerscore)
Na Green Run użyj 1 IEM do spacyfikowania co najmniej 10 zombie.

GaleriaEdytuj