FANDOM

MW3tr RealWorldtr
20px-Disambig-icon.png Dla frakcji o podobnej nazwie, patrz Federalna Służba Bezpieczeństwa.

Federalna Służba Ochrony (ros. Федеральная служба охраны, FSO) – frakcja pojawiająca się w Call of Duty: Modern Warfare 3.

Opis Edytuj

FSO ma za zadanie chronić wyższych urzędników państwowych Federacji Rosyjskiej m.in. prezydenta tego kraju oraz jego ministrów i członków rządu oraz ich budynków. Sprowadza się to do osobistej ochrony głowy państwa na przykład podczas obrad w parlamencie, wyjazdów służbowych i negocjacji.

Call of Duty: Modern Warfare 3 Edytuj

W misji "Turbulencje" gracz wciela się w agenta FSO, Andrieja Harkowa, znajdującego się na pokładzie prezydenckiego Ił-96-300PU. Jego zadaniem jest ochraniać rosyjską delegację pokojową zmierzającą do Hamburga. Kiedy członkowie delegacji debatują na temat tego, jaką strategię przyjąć na rokowaniach, daje się usłyszeć strzały. Okazuje się, że terroryści Wewnętrznego Kręgu zaatakowali samolot. Zadaniem gracza jest ochrona członków delegacji oraz córki prezydenta. Niestety samolot rozbija się podczas próby awaryjnego lądowania. Wtedy dochodzi do walk pomiędzy terrorystami i FSO. Gdy giną wszyscy przeciwnicy, przylatuje śmigłowiec ewakuacyjny, który okazuje się być helikopterem wroga. Wychodzący z niego przeciwnicy zabijają wszystkich obecnych członków frakcji i całą delegację z wyłączeniem prezydenta. Potem FSO się nie pojawia.

Operacje specjalne Edytuj

Federalna Służba Ochrony pojawia się w trybie operacji specjalnych jako grywalna frakcja w misji "Porywacz". Tam zadaniem jest odbicie córki prezydenta Rosji z rąk terrorystów. Misja dzieje się na miejscu katastrofy samolotu rządowego. Zadanie należy wykonać możliwie cicho, a opcjonalnie można także ocalić od egzekucji trójkę swoich kompanów.

FSO na pokładzie

Członkowie FSO ochraniający członków rządu.

FSO pojawia się również jako frakcja wroga. Ma to miejsce w misji "Porwanie", gdzie gracz jako członek Wewnętrznego Kręgu musi w określonym czasie pojmać prezydenta Rosji, ma to miejsce w samolocie. Przeszkadzają mu w tym FSO.

Znani członkowie Edytuj

Uzbrojenie Edytuj

Pistolety i rewolwery Edytuj

Karabiny szturmowe i subkarabinki Edytuj

Strzelby Edytuj

Pistolety maszynowe Edytuj

Pojazdy Edytuj

Galeria Edytuj

(do uzupełnienia)