Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops Cold War. Temat tego artykułu pojawił się w trybie zombie produkcji Treyarch.

„Schwytany agent w sercu ciemności. Zdradziecki naukowiec bliski przełomu. Niezwykły sojusznik szukający zemsty. Zinfiltruj bazę Omegi w Wietnamie i ujawnij skryte tajemnice.”
— Opis mapy

Firebase Z (pol. Baza Z) – druga mapa opowieści o Mrocznym Eterze trybu Zombie w Call of Duty: Black Ops Cold War. Została dodana do gry w ramach sezonu pierwszego w aktualizacji z 4 lutego 2021 r.

Opis

Po zniszczeniu placówki Projektu Stacja Końcowa, uwaga Requiem zostaje zwrócona na należącą do grupy Omega placówkę 25 w Khe Sanh w Wietnamie. Gdy Weaver dowiaduje się, że agentka Maxis została złapana przez grupę Omega, wysyła grupę uderzeniową, aby zinfiltrowała bazę, spotkała się z informatorem Siergiejem Rawienowem i uratowała Maxis. Placówka 25 jest jednak przykładem, że grupa Omega znaczenie przewyższa Requiem w badaniach nad Mrocznym Eterem. Okazuje się, iż udało im się wytworzyć bramę międzywymiarową, aby wysyłać swoich ludzi do Mrocznego Eteru i pozyskiwać kryształy Eterium.

Dostępna broń

  Broń startowa  
  Ulepszenia polowe  
  Broń na ścianie  
  Skrzynka losująca  
  Wyposażenie do znalezienia  
  Serie punktów  
  Pozostała broń  

Dostępne funkcje

  Perk-a-Cola  
  Power-upy  
  Funkcje  

Easter Eggi

Galeria

Wideo