FANDOM

CoD3tr Cod4topright MW2icontr BlackopsNewTopright MW3tr BO2topright Codghostsicon Call of Duty Ghosts Extinction icon AWtopright BO3topright WWIItopright

Flara- wyposażenie taktyczne występujące w Call of Duty 3, Call of Duty 4: Modern Warfare, Call of Duty: Modern Warfare 2, Call of Duty: Black Ops, Call of Duty: Black Ops 2, Call of Duty: Ghosts, Call of Duty: Advanced Warfare, Call of Duty: Black Ops 3, Call of Duty: WWII.

Call of Duty 3 Edytuj

Flarę możemy zobaczyć w kampanii kilka razy. Pierwszy raz w misji ''The Crossroads'', gdzie daje nam światło w ciemnym zawalonym budynku. Kolejny raz w misji ''The Mace'', w której zielone flary informują nas o nadejściu kanadyjskiej armii. Ostatni raz w misji ''Chambois'', w której flary są użyte aby oznaczyć cel dla ostrzału z powietrza.

Call of Duty 4: Modern Warfare Edytuj

Flary możemy zobaczyć w kampanii kilka razy. Są one dość denerwujące zwłaszcza wtedy, gdy używamy noktowizji.

Call of Duty: Modern Warfare 2 Edytuj

EpicSoapFlare

Soap wystrzeliwujący flarę

Kampania Edytuj

W kampanii występuje kilka razy. Pierwszy raz w misji ''Gułag'', gdzie Soap wystrzeliwuje ją z granatnika, dzięki czemu helikopter może spuścić linę, aby oddział uciekł. Pojawia się w misji ''Drugie słońce'', gdzie możemy je zobaczyć porozrzucane na podłodze niektórych budynków. Są też używane przez Rangersów i Rosjan. Ostatni raz pojawiają się w misji ''Hotel Whiskey'', gdzie już ich zielone wersje używane są aby zatrzymać atak bombowy na miasto.

Multiplayer Edytuj

Call of dutymw2-like a baws

Ranger z flarą

Model flary jest używany dla desantu taktycznego. Wroga flara jest czerwona, a nasza zielona.

Call of Duty: Black Ops Edytuj

Pierwszy raz pojawia się w misji ''Operation 40'', gdzie tuż przed zjechaniem na linie nasi sojusznicy wysyłają nam sygnał pistoletem sygnałowym. Kolejny raz pojawia się w misji ''Miejsce katastrofy'', kiedy po wyjściu z łodzi Wietkong wystrzeliwuje je w powietrze. Także po dostaniu się do samolotu strzelają do nas pistoletami sygnałowymi.

Call of Duty: Modern Warfare 3 Edytuj

Kampania Edytuj

Pierwszy raz pojawia się w misji ''Turbulencje'', gdzie kilka wystrzałów z pistoletu sygnałowego możemy zobaczyć na końcu misji. Potem w misji ''Twierdza'' gdzie są używane przez wrogów, aby umożliwić im walkę w ciemnościach i przy okazji oślepić bohaterów.

Dungeon Karlstejn Castle MW3

Flary w więzieniu w misji ''Twierdza''

Multiplayer Edytuj

Model flary jest używany dla desantu taktycznego tak jak w Modern Warfare 2.

Call of Duty: Black Ops 2 Edytuj

Kampania Edytuj

M8 Flare Pistol BOII

Żołnierz SZP wystrzeliwujący flarę

Na samym początku misji ''Cierp ze mną'' żołnierz SZP wystrzeliwuje flarę alarmując sojuszników.

Multiplayer Edytuj

Na mapie Aftermath w tunelu jest pełno flar.

Call of Duty: Ghosts Edytuj

Kampania Edytuj

W kampanii jest używana przez Keegana w misji ''Uderzenie'', w której mamy za zdanie uratować Ajaxa. Po jego śmierci jedną trzyma również Hesh.

Multiplayer Edytuj

Tak samo jak w poprzednich częściach pełni rolę modelu desantu taktycznego (tylko w Zainfekowanym).

Wyginięcie Edytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Advanced Warfare Edytuj

Kampania Edytuj

Pojawia się w misji ''Zawalony'' na moście, tuż przed jego zawaleniem. Cormack używa flar w misji ''Katastrofa''.

Multiplayer Edytuj

Na mapie Instinct. Również na mapie Atlas Gorge, gdzie znajduje się w miejscu flagi C w trybie Dominacja.

Egzo Przetrwanie Edytuj

W kończącej cutscence na mapie Riot, żołnierz zapala i rzuca flarę zanim zombie go zaatakują.

Call of Duty: Black Ops 3 Edytuj

W trailerze, człowiek z pochodnią trzyma flarę. Jacob Hendricks używa flary w misji ''Hipocentrum''.

Call of Duty: WWII Edytuj

Flare Death Factory WWII
W misji ''Death Factory'' czerwona flara jest rzucona na oddział Josepha Turnera, wzywając ostrzał niemieckiej artylerii.