FANDOM

CoD3tr Cod4topright MW2icontr BlackopsNewTopright MW3tr BO2topright Codghostsicon Call of Duty Ghosts Extinction icon AWtopright BO3topright WWIItopright

Flara – wyposażenie taktyczne występujące w Call of Duty 3, Call of Duty 4: Modern Warfare, Call of Duty: Modern Warfare 2, Call of Duty: Black Ops, Call of Duty: Black Ops II, Call of Duty: Ghosts, Call of Duty: Advanced Warfare, Call of Duty: Black Ops III, Call of Duty: WWII.

Call of Duty 3 Edytuj

Flarę możemy zobaczyć w kampanii kilka razy. Pierwszy raz w misji "The Crossroads'', gdzie daje nam światło w ciemnym zawalonym budynku. Kolejny raz w misji ''The Mace", w której zielone flary informują nas o nadejściu kanadyjskiej armii. Ostatni raz w misji "Chambois", w której flary są użyte aby oznaczyć cel dla ostrzału z powietrza.

Call of Duty 4: Modern Warfare Edytuj

Flary możemy zobaczyć w kampanii kilka razy. Są one dość denerwujące zwłaszcza wtedy, gdy używamy noktowizji.

Call of Duty: Modern Warfare 2 Edytuj

EpicSoapFlare

Soap wystrzeliwujący flarę

Kampania Edytuj

W kampanii występuje kilka razy. Pierwszy raz w misji "Gułag", gdzie Soap wystrzeliwuje ją z granatnika, dzięki czemu helikopter może spuścić linę, aby oddział uciekł z walącego się gułagu. Potem w misji "Drugie słońce", możemy je zobaczyć porozrzucane na podłodze w niektórych budynkach. Są używane przez Rangersów i Rosjan. Ostatni raz pojawiają się w misji "Hotel Whiskey", gdzie już ich zielone wersje używane są aby zatrzymać atak bombowy na miasto.

Multiplayer Edytuj

Call of dutymw2-like a baws

Ranger z flarą

Model flary jest używany dla desantu taktycznego. Wroga flara jest czerwona, a nasza zielona.

Call of Duty: Black Ops Edytuj

Pierwszy raz pojawia się w misji "Operation 40'', gdzie tuż przed zjechaniem na linie nasi sojusznicy wysyłają nam sygnał pistoletem sygnałowym. Kolejny raz pojawia się w misji ''Miejsce katastrofy", kiedy po wyjściu z łodzi Wietkong wystrzeliwuje je w powietrze. Także po dostaniu się do samolotu strzelają do nas pistoletami sygnałowymi.

Call of Duty: Modern Warfare 3 Edytuj

Kampania Edytuj

Pierwszy raz pojawia się w misji "Turbulencje'', gdzie kilka wystrzałów z pistoletu sygnałowego możemy zobaczyć na końcu misji. Potem w misji ''Twierdza" gdzie są używane przez wrogów, aby umożliwić im walkę w ciemnościach i przy okazji oślepić bohaterów.

Dungeon Karlstejn Castle MW3

Flary w więzieniu w misji "Twierdza"

Multiplayer Edytuj

Model flary jest używany dla desantu taktycznego tak jak w Modern Warfare 2.

Call of Duty: Black Ops II Edytuj

Kampania Edytuj

M8 Flare Pistol BOII

Żołnierz SZP wystrzeliwujący flarę

Na samym początku misji "Cierp ze mną" żołnierz SZP wystrzeliwuje flarę alarmując sojuszników.

Multiplayer Edytuj

Na mapie Aftermath w tunelu jest pełno flar.

Call of Duty: Ghosts Edytuj

Kampania Edytuj

W kampanii jest używana przez Keegana w misji "Uderzenie", w której mamy za zdanie uratować Ajaxa. Po jego śmierci jedną trzyma również Hesh.

Multiplayer Edytuj

Tak samo jak w poprzednich częściach pełni rolę modelu desantu taktycznego (tylko w Zainfekowanym).

Wyginięcie Edytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Advanced Warfare Edytuj

Kampania Edytuj

Cormack używa flar w misji "Katastrofa", po tym jak oddział wpadł do lodowca. Potem pojawia się w misji "Zawalony" na moście Golden Gate, tuż przed jego zawaleniem.

Multiplayer Edytuj

Na mapie Instinct. Również na mapie Atlas Gorge, gdzie znajduje się w miejscu flagi C w trybie Dominacja.

Egzo Przetrwanie Edytuj

W kończącej cutscence na mapie Riot, żołnierz zapala i rzuca flarę zanim zombie go zaatakują.

Call of Duty: Black Ops III Edytuj

W trailerze, człowiek z pochodnią trzyma flarę. Jacob Hendricks używa flary w misji "Hipocentrum".

Call of Duty: WWII Edytuj

Flare Death Factory WWII
W misji "Death Factory" czerwona flara jest rzucona na oddział Josepha Turnera, wzywając ostrzał niemieckiej artylerii.