FANDOM

BO2topright AWtopright BO3topright IWtopright BO4topright
20px-Disambig-icon.png Dla podobnie nazwanej karty, patrz Dodatkowy strzelec.

Główny strzelec – dzika karta, występująca w Call of Duty: Black Ops II, Call of Duty: Advanced Warfare, Call of Duty: Black Ops III i Call of Duty: Black Ops IIII, a także zestaw uzbrojenia w Call of Duty: Infinite Warfare.

Call of Duty: Black Ops II

Umożliwia ona wybranie 3 dodatków do broni głównej zamiast dwóch.

Wyjątki

Wyjątki w kampanii

W kampanii również występują pewne wyjątki, jednak w przeciwieństwie do trybu multiplayer, można tutaj używać jednocześnie FMJ i skanera mikrofalowego, gdyż w kampanii FMJ nie występuje jako dodatek do broni, lecz jako atut.

  • Nie można używać jednocześnie tłumika, wydłużonej lufy, szybkiego ognia i trybu ognia.
  • Celownika laserowego nie można używać razem z granatnikiem, celownikiem dwuzakresowym i celownikiem mechanicznym na karabinie Ballista.

Call of Duty: Online

Karta ta powraca w tej części. Jej działanie się nie zmieniło.

Call of Duty: Advanced Warfare

Działa ona tutaj tak samo jak w Call of Duty: Black Ops II.

Wyjątki

Call of Duty: Black Ops III

Karta ta umożliwia na wyposażenie się w trzy dodatki (nie wliczając optyki) na broni głównej. Gracz może użyć tego atutu 3 razy, co daje mu aż 6 miejsc na dodatki (nie wliczając optyki).

Call of Duty: Infinite Warfare

Umożliwia ona wyposażenie broni głównej w kolejny dodatek. Można go użyć 3 razy, w wyniku czego do broni można dodać, aż 5 dodatków i optykę.

Galeria

Call of Duty: Black Ops IIII

Karta ta pod nazwą Spec od głównej występuje również w Call of Duty: Black Ops IIII. Działanie jej nie uległo zmianie względem poprzednich części. W związku z tym użycie karty ponownie umożliwia zastosowanie kolejnego dodatku do broni głównej. Możliwe jest posiadanie maksymalnie trzech speców od głównej. W takim przypadku broń można wyposażyć w 5 dodatków i optykę. Spec od głównej nie może być łączony w ilościach powyżej jednego z kartą Modyfikacja operatora głównej, która przeznacza dwa miejsca na dodatki na modyfikację operatora.