MW2icontr
20px-Disambig-icon.png Dla podobnego atutu, patrz Watażka.

Gadżet – atut poziomu pierwszego, występujący w Call of Duty: Modern Warfare 2.

Atut ten jest odblokowywany na 21. poziomie. Pozwala on na dołączenie dwóch dodatków do broni głównej pod warunkiem, że fizycznie nie zajmują tego samego miejsca. W związku z tym nie można używać jednocześnie:

Mimo swoich zalet, atut ten jest używany w większości przez nowych graczy. Przydaje się on np. w sytuacji, gdy broń posiada niewygodne przyrządy celownicze, a wymieniając celownik, gracz nie chce zrezygnować z innego dodatku takiego jak tłumik czy granatnik. Bardziej doświadczonym graczom zwykle wystarcza dołączenie tylko jednego dodatku, dzięki czemu Gadżet może zostać zastąpiony innym atutem np. Padlinożercą.

Wersja Pro Edytuj

Wersja Pro daje możliwość dołączenia dwóch dodatków do broni zapasowej. Żeby ją uzyskać, należy zabić dwustu wrogów bronią z dwoma dodatkami. Ważne jest, aby posiadać atut w klasie, ale nieistotne jest ile dodatków zamontowano na broni. W związku z tym istnieje możliwość uzyskania wersji Pro, korzystając z broni bez żadnych dodatków. Z kolei używanie innego atutu i podniesienie broni z dwoma dodatkami nie pozwala na odblokowania wersji Pro.