FANDOM

BO2topright BO4topright Ztr
20px-Disambig-icon.png Dla broni występującej w kampanii Call of Duty: Black Ops II, patrz Kastet bojowy.

Galwakastet lub Piącha galwaniczna – elektryczny kastet, występujący w Call of Duty: Black Ops II i Call of Duty: Black Ops IIII w trybie Zombie.

OpisEdytuj

Galwakastet kosztuje 6000 punktów w Call of Duty: Black Ops II i 5000 punktów w Call of Duty: Black Ops IIII. Zapewnia zwiększone obrażenia w walce wręcz, przez co zdolny jest zabić zombie jednym uderzeniem do 14. rundy w pierwszej z wymienionych gier i do 17. rundy w drugiej. Czyni go to potężniejszym od Noża Bowie'go.

Sprawdza się też bardzo dobrze w walce z elektrycznym zombie czy mieszkańcami lasu, pozwalając na zabicie ich dwoma ciosami, a także w walce z minionami przy próbie zdobycia darmowego atutu.

Miejsca występowania galwakastetu:

  • Na mapie Tranzit znajduje się on na dachu restauracji. Aby się tam dostać należy najpierw znaleźć właz, zamontować go obok jednego z okien w restauracji a następnie wspiąć się na dach.
  • Na mapie Miasto zarówno w trybie Przetrwania i Żałoby znajduje się on naprzeciwko schodów w barze.
  • Na mapie Farma galwakastet występuje tylko w trybie Przetrwania. Znajduje się on w mniejszej stodole.
  • Na mapie Nuketown Zombies można go znaleźć w ciężarówce z Minami Claymore, AK-74u, Semtexem i nożem Bowie'go. Znajduje się on za stertą kartonów, które należy najpierw uderzyć nożem, aby móc go kupić.
  • Na mapie Die Rise znajduje się w niewielkim pomieszczeniu w szybie windy drugiego wieżowca.
  • Na mapie Buried galwakastet wymaga narysowania go. Potrzebną do tego kredę można znaleźć w sklepie z bronią.
  • Na mapie Alpha Omega podobnie jak na Nuketown Zombies znajduje się w ciężarówce w ślepym zaułku.

CiekawostkiEdytuj

OgólneEdytuj

Call of Duty: Black Ops IIEdytuj

  • Galwakastet jest najdroższą rzeczą i bronią w trybie Zombie w Call of Duty: Black Ops II.
  • Płonący zombie nie wybuchają, jeśli zabije się go galwakastetem.
  • Podobnie jak nóż Bowie'go galwakastet ma swoją animację kupowania. Tym razem jest to przypadkowe porażanie się prądem.
  • Galwakastet pełni też ważną rolę przy dzieleniu punktów w banku.

GaleriaEdytuj