FANDOM

BO2topright BO3topright Ztr

Generator 115 – funkcja trybu zombie występująca na mapie Origins.

OpisEdytuj

Generator 115 jest urządzeniem służącym do utylizacji pierwiastka 115, w celu wytwarzania energii. Zapewnia zasilanie innym funkcjom na danym obszarze. Uruchomienie wszystkich pozwala na używanie Pack-a-Puncha.

Próba włączenia generatora kosztuje w zależności od ilości graczy od 200 do 800 punktów. W tym czasie odradzający się zombie templariusze próbują przerwać proces uruchamiania. Zadaniem graczy jest przetrwanie do jego zakończenia poprzez pozostawanie obecnym na platformie generatora. Po uruchomieniu urządzenia jego koszt zostaje zwrócony wraz z dodatkową 100 punktów. Warto jeszcze zwrócić uwagę na to, że proces włączania trwa krócej, jeżeli uczestniczy w nim więcej graczy.

Gdy na mapie są uruchomione co najmniej cztery generatory, co pięć rund zaczynają się odradzać zombie templariusze, próbujący je wyłączyć. Zabicie ich w trakcie "przechwytywania" zapewnia pojawienie się Max Ammo. Gracze nie muszą przy tym ponownie uruchamiać obronionego generatora. Max Ammo można otrzymać również, gdy zombie templariusze zrealizują swój cel. Power-Up pojawia się wtedy przy ostatnim wyłączonym generatorze.

WystępowanieEdytuj

Na mapie występuje sześć generatorów 115:

  • Generator 1. – w laboratorium;
  • Generator 2. – w okopach przy stacji czołgu;
  • Generator 3. – w okopach równoległych do generatora 2.;
  • Generator 4. – na ziemi niczyjej po lewej stronie od warsztatu;
  • Generator 5. – na ziemi niczyjej po prawej stronie od warsztatu;
  • Generator 6. – za kościołem.

GaleriaEdytuj