Call of Duty Wiki
Advertisement
Call of Duty Wiki
Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 4: Modern Warfare. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: World at War. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops II. Temat tego artykułu pojawił się w trybie zombie produkcji Treyarch. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare Remastered.

Gib - oderwana kończyna zazwyczaj po wystrzale z broni wielokalibrowej lub po wybuchu, występuje w Call of Duty 4: Modern Warfare (w misji "Jeden strzał, jeden trup"), Call of Duty: World at WarCall of Duty: Black Ops i Call of Duty: Black Ops II (pulwar w misji "Stare rany" i "Pięta Achillesa"). Pojawia się też w trybie zombie, gdzie jest do osiągnięcia przy użyciu większości dostępnych broni.

Ciekawostki[]

Call of Duty: World at War[]

  • Gracz usłyszy głos konania wroga, nawet jeśli ten straci głowę.
  • W trybie sieciowym gracz nie jest w stanie odstrzelić głowy przeciwnika. Zamiast tego wokół szyi pojawi się czerwona obwódka.
  • W trybie zombie nie jest możliwe urwanie wszystkich kończyn, gdyż wtedy zombie zginie.

Call of Duty: Black Ops[]

Seria Modern Warfare i Black Ops[]

  • Nie można zgibować cywili, mimo to można zobaczyć że mają taką samą animacje jak gdyby stracili kończynę.
Advertisement