MW2icontr Feature

Gniazdo Szerszeni – siódma misja kampanii w Call of Duty: Modern Warfare 2

Jest to kontynuacja misji Wejście/Atak. Polega na przedarciu się do przez favelę do helikoptera pilotowanego przez Nikołaja.

Opis misjiEdytuj

Po schwytaniu Alejandro Rojasa i uzyskaniu od niego informacji, Task Force 141 zostaje zaatakowany przez brazylijską milicję, przez co niemożliwe jest wysłanie oddziału ratunkowego, dlatego Soap wzywa Nikołaja na pomoc. Po dotarciu do punktu ewakuacyjnego okazuje się, że z powodu ostrzału z RPG Rosjanin nie jest w stanie wylądować, przez co zespół musi przebiec po dachach do kolejnego miejsca spotkania. Podczas jednego ze skoków Roach spada z dachu wprost pomiędzy wrogów i ma 30 sekund na dotarcie do drabiny opuszczonej przez Nikołaja ze śmigłowca. Na szczęście udaje mu się to, a cały oddział poleciał na pokład lotniskowca będącego na Pacyfiku.

PostacieEdytuj

Colonel Sanderson Pułkownik Sanderson (Brązowe Bronze) (10Gamerscore)
W 'Gnieździe szerszeni' zabij 7 kurczaków w czasie krótszym niż 10 sekund.

CiekawostkiEdytuj

  • Nie ważne z jaką bronią skończymy w misji Wejście, zawsze będziemy startować z UMP45 i G18.
  • Na początku misji widoczny jest skrępowany Alejandro Rojas, którego gracz może zabić bez konsekwencji. Obok niego leży akumulator samochodowy, którym prawdopodobnie był torturowany przez Ghosta (prawdopodobnie tym samym co jego asystenta Rojasa).
  • Po upadku z dachu, po prawej stronie można się natknąć na karabin M4A1 z celownikiem ACOG i podwieszanym granatnikiem, który jest możliwy do podniesienia.
  • Podczas misji można natknąć się na leżące na ziemi magazynki do UMP45, nadepnięcie na jeden z nich powoduje uzupełnienie amunicji w tej broni.
  • Pod koniec misji, jak trzeba skoczyć na pokład śmigłowca, to Soap mówi "Jump for it! (Pol.Skacz po to!)'.Takie samo zdanie wykrzyknął Wallcroft pod koniec misji Zbędna załoga w Call of Duty 4: Modern Warfare.