Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops III.

Gracz – główny bohater kampanii w Call of Duty: Black Ops III.

Życiorys

Jest członkiem frakcji Porozumienie Winslowa w oddziale ratunkowym pod wodzą Jacoba Hendricksa. Po nieudanej misji został Cyber Żołnierzem.

Po drugiej misji bohater ginie, ale dzięki BIN jego świadomość wkracza w stan snu i przeżywa na nowo wspomnienia Taylora. Kolejne misje to "symulacje", sny bazujące na wspomnieniach Taylora, gracz jego zastępuje, a Taylor i jego drużyna zastępuje niejakiego Stone'a i jego drużynę. W ostatniej misji, już w czasie rzeczywistym bohater "przejmując" ciało Taylora staje się nim i bierze udział w misji. Potem "zastrzela się" i trafia do "Frozen Forest", gdzie spotyka się z prawdziwym Taylorem. Pokonują wirusa Corvusa, a Taylor odzyskuje kontrolę nad ciałem. Na pytanie innego żołnierza o swoje imie odpowiada "Taylor", po czym ekran ciemnieje - gracz utracił kontrolę nad jego ciałem i umiera ostatecznie, a gra się kończy.

Ciekawostki

  • Jest pierwszą postacią którą nie znamy z imienia i nazwiska, pojawia się jedynie napis "Gracz" gdy się odzywa
  • Jest pierwszą postacią która może być dowolnie stworzona przez gracza. Począwszy od wyboru płci, kilku twarzy oraz munduru. Wybór ten jednak nie wpływa na fabułę.