BlackopsNewTopright

Grid  – mapa multiplayer w Call of Duty: Black Ops.

OpisEdytuj

Akcja mapy, rozgrywa się w okolicy radzieckiego radaru Duga-3 w rejonie Prypeci. Drużyna Specnaz zaczyna grę w południowo- zachodnim hangarze. Ma z niego wyjście do dużego budynku po południowej stronie planszy. Jest to bardzo strategiczna lokacja. Dochodzi tam do częstych walk, bo do tej budowli można się dostać z czterech stron: schodami od zachodu i wschodu, z niższego piętra, lub przez okno. Jest to bardzo niebezpieczne dla przebywających wewnątrz. Po północno- zachodniej stronie można zauważyć anteny. Są one otoczone murem, lecz jest tam też wyjście do drugiego największego budynku. Posiada dwa rozległe pomieszczenia i wejście na wyższe piętro. Z niego można ostrzelać żołnierzy przebywających na zewnątrz, lecz należy baczyć na wrogie serie ofiar.

Oba budynki oddziela od siebie kawałek ziemi służący za drogę. Stoi na nim ciężarówka, która jest lubianą pozycją przez graczy z LKM lub karabinem szturmowym. Ogólnie rzecz biorąc droga ta jest niebezpieczną lokacją, bo można tam trafić na ogień z góry. Po wschodniej stronie mapy jest pole pokryte śniegiem z kawałkiem lasu. Jest to ulubiona kryjówka dla ludzi sterujących swoimi seriami ofiar czy chcących dostać zrzut zaopatrzenia, bo przebywa tam mało wrogów.

Seriami ofiar mającymi szerokie zastosowanie na tej mapie będą m. in. Atak śmigłowca czy Strzelec śmigłowca. Wieżyczka SAM pomoże natomiast drugiej drużynie zestrzelić wrogie jednostki. Wysoką popularnością cieszy się także RC-XD, bo może być on bardzo przydatny przy odbijaniu danego budynku.

Ze względu na defensywny charakter mapy gracze korzystają z min Claymore, by chronić wejście do swojej lokacji. Atutami często używanymi są np. Przeciwodłamkowy chroniący przed wybuchami lub Doświadczony.

CiekawostkiEdytuj

  • Na mapie znajdują się dwa otwory dla RC-XD.
  • Na mapie występuje pewna niejasność. Radar Duga-3, który się na niej znajduje został wybudowany w 1976 roku, gdy akcja gry dzieje się osiem lat wcześniej.