Cod4topright MWRtopright SJtr

Sierżant sztabowy Griggs – postać występująca w Call of Duty 4: Modern Warfare i Call of Duty: Modern Warfare Remastered. Towarzyszy graczowi podczas większej części kampanii singleplayer, początkowo w misjach z Marines, a potem z SAS.

Życiorys Edytuj

Griggs w nieznanym momencie życia zaciągnął się do amerykańskiej piechoty morskiej. Został wtedy członkiem 1. kompanii zwiadu i dostał się pod dowództwo porucznika Vasqueza. W jednostce zapoznał się m. in. z sierżantem Paulem Jacksonem. Prawdopodobnie stacjonował w Zatoce Perskiej

Wojna na Bliskim Wschodzie Edytuj

Osobny artykuł: Konflikt bliskowschodniW 2011 roku Marines zostali zmobilizowani do ataku na Arabię, gdzie organizacja terrorystyczna OpFor pod dowództwem Khaleda Al-Asada dokonała właśnie zamachu stanu. Jednostka Griggsa została przetransportowana do pewnego miasta w pierwszym dniu inwazji, by pojmać Al-Asada. (do uzupełnienia)

CiekawostkiEdytuj

  • Na koniec misji "Charlie, nie surfuj" Vasquez, słysząc w telewizorze przemówienie Al-Asada mówi do niego: "Griggs, wyłącz to gówno". Wtedy Griggs wyłącza ten program i odtwarza utwór "Church" Seana Price'a.
  • Pod koniec misji ''Koniec gry'', podczas gdy odciąga on w bezpieczne miejsce Soapa, używa on M1911 w białym kamuflażu. Jest to jedyny moment w grze, w którym można zauważyć ten kamuflaż, jednak można również przywołać go za pomocą komendy.
  • W Modern Warfare 2 w misji "Gniazdo szerszeni" występuje easter egg w postaci plakatu, na którym widnieje prawdopodobnie jego podobizna, a obok napis "Griggs".

GaleriaEdytuj

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA o ile nie wspomniano inaczej.