FANDOM

MW2icontr SJtr MW2CRtopright WZtopright
„Z tym budynkiem związana jest długa historia. Mało przyjemna. Na początku stał tu zamek. Z podziemiami. Zbudowany tak, aby przetrzymać każde oblężenie. Budowla przetrwała wszystkie surowe zimy. Przebywający w środku... Nie mieli takiego szczęścia. Klasztor. Nie przetrwał pogromu. Przez ostatni wiek służył za miejsce zesłania dla wszystkich, których władza chciała się pozbyć, a nie mogła zlikwidować. Teraz jest wypełnione ofiarami ostatniej wojny... którą mógłbym przysiąc, że wygraliśmy. To jak na wyścigach: stawiasz na przegranego konia i tak właśnie kończysz.”
— John "Soap" MacTavish przed misją Gułag
Gułag w Pietropawłowsku – była to twierdza Wewnętrznego Kręgu występująca w Call of Duty: Modern Warfare 2, Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered i Call of Duty: Modern Warfare. Pełni on również ważną rolę w Warzone.

Call of Duty: Modern Warfare 2 i Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered Edytuj

Kampania Edytuj

Kiedyś to był zamek z lochami zbudowany tak aby ''przetrzymać każde oblężenie'' i brutalne zimy. Wiek później stał się jednak ''miejscem do zesłania wszystkich, których władza chciała się pozbyć''. W 2016 roku połączone siły United States Navy i Task Force 141 zaatakowały obiekt aby odbić Więźnia #627. Po ciężkich walkach weszli do budynku w poszukiwaniu więźnia. Po odnalezieniu go szybko okazało się że był nim Kapitan Price, który kilka lat wcześniej został złapany podczas operacji Kingfish. Niestety marynarka zaczęła ostrzelać obiekt nie wiedząc, że w środku są sojusznicy więc cała drużyna Task Force zaczęła uciekać. Kiedy wszystkie wejścia były zasypane i myśleli, że zginą, w ostatniej chwili helikopter zrzucił linę i wszystkich zabrał do bazy.

Makieta gułagu występuje też w Muzeum.

Operacje Specjalne Edytuj

Występuje w misji "Wyłom i eliminacja".

Multiplayer Edytuj

Miał on być miejscem akcji mapy Gulag, jednak ta została ostatecznie wycięta.

Call of Duty: Modern Warfare Edytuj

Multiplayer Edytuj

Mapa Gulag Showers umiejscowiona jest w Gułagu.

Warzone Edytuj

Kiedy gracz zginie pierwszy raz w czasie rozgrywki, w zwykłym trybie, to trafia do gułagu, gdzie musi walczyć w walce 1v1 z innym graczem o wolność. Jeśli wygra, to wraca do walki. Jeśli jednak przegra, to nie może walczyć dalej, chyba że jego drużyna zapłaci za niego 4500$. Jeśli gracz zginie po raz drugi, to może zostać odrodzony tylko przy specjalnych stacjach przez swoją drużynę.

W trybie solowym, jeśli gracz przegra walkę 1v1, to nie może wrócić do walki.

Inni gracze mogą przeszkadzać walczącym, rzucając w nich kamieniami.

Galeria Edytuj

Warzone Edytuj