Call of Duty Wiki
Advertisement
Call of Duty Wiki
Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops II. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops III. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Infinite Warfare. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops IIII. Temat tego artykułu pojawił się w trybie Blackout.
Complete.png Ten artykuł zawiera sekcje wymagające uzupełnienia. Jeśli możesz, uzupełnij je.
20px-Disambig-icon.png Dla atutu o podobnej zasadzie działanie, patrz Raport sytuacyjny.

Haker lub Inżynier – atut 3. poziomu występujący w Call of Duty: Black Ops, Call of Duty: Black Ops II, Call of Duty: Black Ops III i Call of Duty: Infinite Warfare.

Call of Duty: Black Ops

Atut ten gracz może odblokować na 4. poziomie za Pc wager green.png2000 (wersję Pro za dodatkowe 3000). Sprawia on, że dowolne wyposażenie przeciwnika, skrzynki z pułapką oraz wieżyczki są widoczne w kolorze czerwonym z dowolnego miejsca na mapie. Dzięki temu gracz może odpowiednio szybko zlokalizować i unieszkodliwić zagrożenie z bezpiecznej odległości. Jednak w tej wersji, pomimo swojej niewątpliwej użyteczności, jest rzadko spotykany.

Wersja Pro

Wersja Pro (którą można kupić po ukończeniu 3 wyzwań) znacznie zwiększa użyteczność atutu, ponieważ pozwala hakować wrogie wieżyczki oraz po kradzieży skrzyni zaminowuje ją. Bomba ta po uaktywnieniu jest wysoce śmiercionośna

Wyzwania

  • Zniszcz 10 elementów wrogiego wyposażenia podczas korzystania z atutu Haker;
  • Zabij 25 wrogów korzystając z C4 albo Claymore;
  • Zabij 25 wrogów w zasięgu działania Zakłócacza albo Czujnika ruchu;

Call of Duty: Black Ops II

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Black Ops III

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Infinite Warfare

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Black Ops IIII

(do uzupełnienia)

Ciekawostki

Call of Duty: Black Ops

  • Zabicia z wykorzystaniem C4 albo Claymore podczas oczekiwania na odrodzenie nie liczą się do wyzwania związanego z atutem.
  • Wróg nie jest informowany o stracie wyposażenia, jeśli to zostanie zhakowane.
  • Zabicia przy pomocy bomb przy skrzyniach ze zrzutu liczą się do wyzwania związane z zabiciem przy ich użyciu
  • Rodzaj zhakowanego wyposażenia nie powinien być taki sam jak tego, który wykorzystywany jest przez gracza (np. jeśli zhakuje minę Claymore po postawieniu swojej, ta jego wybuchnie).
Advertisement