Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops II. Temat tego artykułu pojawił się w trybie zombie produkcji Treyarch.

High Maintenance (pol. Duże wymagania) – Easter Egg osiągnięcie występujące w Call of Duty: Black Ops II na mapie Die Rise w trybie Zombie. Podobnie jak w Tower of Babble można go ukończyć drogą Maxisa lub Richtofena.

Wymagania[]

Do wymagań ukończenia Easter Egga należą:

Krok 1[]

Pierwszym krokiem do wykonania jest jedynie włączenie zasilania.

Krok 2[]

Wszyscy gracze muszą jednocześnie ustać na czterech złotych pierścieniach, zlokalizowanych na szczycie następujących wind:

Ponieważ wszyscy gracze muszą ustać na tych pierścieniach jednocześnie, powinni oni zachować ostrożność, aby uniknąć zmiażdżenia, gdy winda jedzie w górę. Ma to szczególnie znaczenie, biorąc pod uwagę, że prawidłowe ukończenie kroku wymaga, by wszyscy gracze weszli na pierścienie w tej samej chwili. Przykładowo jeśli 4. gracz wejdzie na ostatni pierścień, gdy pozostali już stoją na swoich, krok nie zostanie ukończony. Jeśli jednak spełniony zostanie powyższy warunek, pierścienie zaświecą się, a Maxis i Richtofen przemówią do graczy.

Krok 3[]

W tym kroku gracze muszą ustać jednocześnie na czterech kolejnych pierścieniach. Tym razem należy dokonać tego w odpowiedniej kolejności, która zmienia się z każdą rozgrywką. Wejście na prawidłowy pierścień spowoduje jego zaświecenie. W przeciwnym razie, wszystkie pierścienie zgasną, co wymaga ponownego odtworzenia sekwencji, w celu odgadnięcia kolejnego z nich. Rozważane w tym kroku pierścienie przedstawiają pewien wzór złożony z krzywych linii i znajdują się w następujących miejscach:

  • naprzeciwko windy z Quick Revive na najwyższym piętrze,
  • na środku stołówki – na prawo od windy i naprzeciwko blatu,
  • przed lewymi drzwiami na obszarze nad AK-74u,
  • po lewej stronie od granatów Semtex.

Gdy wszystkie pierścienie się zaświecą, Maxis i Richtofen ponownie przemówią do graczy, a krok zostanie ukończony.

Krok 4[]

Do ukończenia kroku czwartego wymagany jest jakikolwiek karabin snajperski. Zadaniem graczy jest strzelenie w dwie kule, znajdujące się w paszczach smoków na dachu wieżowca. Po wykonaniu tego kroku, kule zostaną teleportowane do pomieszczenia startowego.

Droga Maxisa[]

Krok 5[]

W tym kroku gracze muszą zabić 15 zwykłych zombie z rzędu, którzy znajdują się na samym dole pomieszczenia do góry nogami. Obszar ten obejmuje cały niższy poziom włącznie z obiema kolumnami, z wyjątkiem niewielkiego pomieszczenia w rogu i przejścia pod schodami od strony poprzedniego pomieszczenia. Kawałek betonowej ściany prowadzącej na drugi wieżowiec również znajduje się na dozwolonym obszarze. Jeśli zombie zginie w dowolnym innym miejscu lub gracz zabije miniona, licznik zresetuje się. Gdy krok zostanie ukończony Maxis przemówi do graczy.

Krok 6[]

Jeden z graczy musi zdobyć nóż balistyczny i ulepszyć go. Niezwykle ważne jest aby był to gracz, który nie posiada noża Bowie'go ani galwakastetu oraz nie zginął w trakcie rozgrywki (dotyczy również śmierci powalonej postaci podczas działania Who's Who). Jeśli gracz spełnia te warunki, w chwili podniesienia ulepszonego noża balistycznego wszyscy usłyszą komentarz Maxisa. Wtedy to pozostaje mu udać się z powrotem do pomieszczenia do góry nogami i strzelić nożem w ziemię na tym samym obszarze, co w poprzednim kroku. Warto zwrócić uwagę, że sam gracz nie musi znajdować się bezpośrednio w tym pomieszczeniu. Wystarczy, że nóż trafi w ziemię obszaru z poprzedniego kroku. Jeśli gracz wciąż spełnia powyższe wymagania, Maxis ponownie przemówi, a krok zostanie ukończony.

Krok 7[]

W pomieszczeniu startowym, zaraz przy drzwiach znajdują się dwa posągi lwów trzymających teleportowane wcześniej kule. Zadaniem graczy jest zabranie ich. Następnie gracze muszą jednocześnie ustawić trampoliny parowe na czterech pierścieniach z wizerunkiem lwa. Należy dokonać tego zgodnie z kierunkiem wskazywanym przez te symbole, czyli w stronę wieży radiowej. Prawidłowo ustawionej trampoliny nie można podnieść, lecz wciąż może zostać zniszczona przez zombie.

Pierścienie te można znaleźć:

  1. w pomieszczeniu startowym przed schodami od strony windy,
  2. na dole ruchomych schodów zlokalizowanych naprzeciwko M14,
  3. naprzeciwko windy z nożem Bowie'go,
  4. obok windy przy miejscu na skrzynkę losująca na dachu.

W efekcie trampoliny na pierścieniach 1. i 3. oraz 2. i 4. skierowane są naprzeciwko siebie. W tym momencie gracze posiadający kule z poprzedniego kroku powinni odłożyć je na jednej z trampolin z każdej pary poprzez interakcję z trampoliną. Kule zaczną odbijać się naprzemiennie, a Maxis ponownie przemówi do graczy, co oznacza ukończenie kroku.

Krok 8[]

Cztery pręty wieży radiowej zaczną świecić się na pomarańczowo. Zadaniem graczy jest uderzenie w nie Galwakastetem w odpowiedniej kolejności, wyznaczonej przez kamienie do gry w Mahjong. Na całej mapie znajduje się 8 takich kamieni. Na czterech z nich znajdują się chińskie symbole oznaczające kierunki świata. Na pozostałych znajdują się symbole bambusów, oznaczających kolejność uderzeń Galwakastetem. Zadaniem graczy jest dopasowanie kamieni parami według ich kolorów (niebieski, zielony, czerwony, czarny) np. zielony kamień z symbolem północy i zielony kamień z symbolem 3 bambusów oznacza, że należy uderzyć północną stronę wieży, jako trzecią w kolejności.

Kamienie do gry w Mahjong mogą znajdować w jedenastu miejscach:

  • w pomieszczeniu startowym na biurku,
  • na dole ruchomych schodów zlokalizowanych naprzeciwko M14,
  • na zniszczonych schodach naprzeciwko przejścia z pomieszczenia z SVU-AS do pomieszczenia z windą z Quick Revive,
  • na kanapie z czterema okrągłymi poduszkami, idąc od pierwszego miejsca na skrzynkę losującą do zniszczonego szybu windy,
  • pod dziurą w ścianie na najniższym poziomie w zniszczonym szybie windy,
  • w pomieszczeniu do góry nogami, w rogu między misiem a barykadą,
  • wchodząc do budynku od strony AK-74u i idąc wzdłuż korytarza do pomieszczenia na końcu, na najniższej półce tuż za progiem,
  • na stole z maszyną do szycia, stojącą w rogu między dwoma oknami w pomieszczeniu z włącznikiem zasilania,
  • w kuchni na prawo od MP5, na blacie przy bojlerze,
  • na krześle ogrodowym obok miejsca na skrzynkę losującą na dachu wieżowca.
  • na balustradzie na rogu wieży radiowej (pojawia się zawsze i wskazuje północ).

Kierunki świata wyznacza ostatni kamień, znajdujący się na wieży. Wskazuje on północ, więc łatwo wywnioskować pozostałe. Jeżeli gracze popełnią błąd, wieża zgaśnie a krok będzie trzeba powtórzyć w następnej rundzie. Uderzenie w pręty w prawidłowej kolejności wywoła charakterystyczny dźwięk. Gracze ukończą w ten sposób Easter Egga, otrzymają osiągnięcie oraz wszystkich 6 atutów.

Droga Richtofena[]

Krok 5[]

Do wykonania tego kroku jeden z graczy musi zdobyć Likwidator Tarcia. W pomieszczeniu startowym, zaraz przy drzwiach znajdują się dwa posągi lwów trzymających teleportowane wcześniej kule. Zadaniem gracza jest oddanie około 20 celnych strzałów w każdą kulę. Oznacza to, że warto wcześniej zaoszczędzić trochę amunicji do Likwidatora Tarcia. Po ukończeniu tego kroku Richtofen ponownie przemówi do gracza.

Krok 6[]

Krok szósty wymaga, aby każdy z graczy miał przy sobie trampolinę parową. Zadaniem graczy jest postawienie jej na czterech pierścieniach z wizerunkiem zombie tak, aby były zwrócone w stronę wieży radiowej. Jeżeli zostaną ustawione prawidłowo, Richtofen oznajmi o tym.

Pierścienie te można znaleźć:

  • na przeciwko M14,
  • po prawej stronie od granatów Semtex,
  • przed wejściem na podest prowadzący pod wieżę radiową,
  • w pobliżu poprzedniego pierścienia, obok okna.

Następnie gracze muszą przy pomocy trampolin zabić pewną liczbę zombie. Ważne jest, aby nie dopuścić do zniszczenia lub zabrania którejś z trampolin. Jeżeli do tego dojdzie, Richtofen oznajmi, że krok nie został prawidłowo wykonany, a gracze będą musieli zaczynać cały Easter Egg od nowa. Jeżeli jednak krok zostanie prawidłowo ukończony, Richtofen poprosi gracza o użycie Galwakastetu.

Krok 7[]

Krok siódmy jest dokładnie taki sam jak Krok 8 drogi Maxisa. Jedyną różnicą jest to, że wieża świeci się na niebiesko, a nie na pomarańczowo. Po wykonaniu tego kroku Easter Egg zostanie ukończony, osiągnięcie zdobyte, a gracze otrzymają wszystkich 6 atutów.

Ciekawostki[]

  • Po jego wykonaniu wszyscy gracze dostają wszystkie perki, ale mogą je stracić, jeśli zostaną powaleni.
  • Wizerunek zombie na pierścieniach z kroku 6 drogi Richtofena przypomina zombie z Nuketown Zombies.