FANDOM

BO4topright Ztr

IX – pierwsza mapa nowej historii trybu Zombie w Call of Duty: Black Ops IIII.

Opis Edytuj

Akcja mapy toczy się w starożytności na arenie walk gladiatorów. Gracze zaczynają w tunelu gdzie po wyjściu z niego stają na głównej arenie by walczyć z hordami nieumarłych o życie. Z racji, że walczymy na arenie ku radości gawiedzi istnieje system zadowolenia tłumu w postaci dłoni z wyciągniętym kciukiem. Jeżeli kciuk jest uniesiony do góry tłum zrzuca różne dropy, jeżeli kciuk jest skierowany w dół tłum rzuca na arenę kupę po której zebraniu tracimy punkty.

Pomieszczenia Edytuj

Arena Edytuj

Jest to pomieszczenie startowe w którym znajdują się dwie bronie ze ściany: Strife (koszt: 500) i Essex Model 07 (koszt: 250), złożone flagi w które możemy uderzyć nożem, a po aktywacji otrzymujemy zadania po których wykonaniu dostajemy nagrodę, ołtarze na których odbieramy nagrody za zadania, cztery przejścia do świątyń bogów, z których dwa musimy otworzyć od drugiej strony.

Podium Edytuj

Wywary dla nagrodów z wyzwań.

Wejście do świątyni Danu Edytuj

W wejściu do świątyni znajduje się broń ze ściany RK 7 Garrison (koszt: 700) i dwie pary schodów na inne poziomy świątyni.

Ołtarz Danu Edytuj

Górna część świątyni Danu. W tym pomieszczeniu znajduje sie miejsce spawnu Skrzyni losującej, broń ze ściany MOG12, Maszyna pekru Danu i drzwi prowadzące do świątyni Ra.

Dolne piętro Danu Edytuj

Na tym fragmencie mapy są trzy barykady na zombie, miejsce spawnu Skrzynki losującej, jeden z czterech możliwych spawn'ów twarzy zombie.

Most między wieżą Danu a Ra Edytuj

W tym miejscu jest tylko obrotowa, kolczasta pułapka.

Wejście do wieży Ra Edytuj

Na wejściu można kupić (broń) za (koszt).

Ołtarz Ra Edytuj

Lokacja zawiera spawn Skrzynki losującej.

Świątynia Edytuj

Miejsce centralne mapy w którym znajduje się pack-a-punch. Koło zębate i łańcuch jako części do podniesienia.

Jama Edytuj

Jedno przejście prowadzące do świątyni oraz kolejne w stronę wiezy Odina i ostatnie do wieży Danu. W tej lokacji jest stół do budowania przeznaczony na bezczelnego byka.