FANDOM

MW2icontr

Invasion – mapa trybu multiplayer występująca w Call of Duty: Modern Warfare 2.

Opis Edytuj

Jedna z większych map w grze. Rozpoczynając od spawnu OpFor możemy wejść do niebieskiego podniszczonego budynku. Stamtąd możemy patrzeć na długą ulicę po wschodniej stronie mapy. Tuż obok jest trochę mniejszy domek, z którego jest widok na inną ulicę krzyżującą się z w/w trasą. Tu także mamy widok na pobliski sklep, do którego lubią wchodzić gracze odradzający się po stronie Rangerów. Po obu stronach tej ulicy jest jeszcze więcej podniszczonych budowli. Możemy do nich wejść, jeśli chcemy zdjąć wrogiego snajpera lub się ukryć, ale poza tym nie pełnią ważniejszej roli. Dalej na północ planszy możemy zobaczyć mały park Trzeba tu uważać na campera. Idąc jeszcze dalej widać duży pałac. Możemy z niego wyjść na balkon i strzelać stamtąd ze snajperki, jednak biorąc pod uwagę rozmiary mapy podołają temu tylko doświadczeni snajperzy. Dalej na wschód mapy jest sklepik. Tu trzeba uważać na wroga, bo ten może się ukrywać w budynkach wymienionych na początku.

Jeśli chodzi o taktykę, którą można tu zastosować, to zaleca się pracę drużynową. Zajmując wysokie punkty (np. niebieski budynek) możemy długo tam siedzieć, jednak wtedy trzeba polegać na naszych kompanach. Gdy każdy z graczy opanuje jakąś dobrą lokację, to z łatwością możemy zastosować profesjonalną taktykę tzw. krzyżowego ognia. Skoro mapa jest duża, to na pewno przydadzą się karabiny snajperskie lub karabiny szturmowe z niskim odrzutem (ACR czy SCAR-H) z celownikiem ACOG. Na wyposażenie nada się mina Claymore, która będzie osłaniać nam plecy. Jeżeli jednak będziemy chcieli zdobyć budynek pełen wrogów, to przyda nam się Semtex, granaty błyskowe oraz różnego rodzaju granatniki. Atuty, które będą nam pomocne, to Komandos ułatwiający walkę na bliski dystans (w budynkach lub w ciasnych przejściach) lub Padlinożerca, dzięki któremu uzupełnimy wyposażenie (miny, granaty). Seriami ofiar godnymi zastosowania będą Nalot Harriera i Pave Low. Mniej doświadczeni mogą wziąć Pocisk Predator, ale wtedy należy uważać, by nie uderzyć rakietą w jakiś budynek.

Ciekawostki Edytuj