FANDOM

BlackopsNewTopright
„Dragowicz zrobił ci pranie mózgu, ale Reznow miał własny plan. Nigdy nie był w Wietnamie. Prawdziwy zdrajca z aktami Novy 6 zginął podczas ataku na DPWW. Nigdy go nie było w tunelach. Nigdy go nie było na Wyspie Odrodzenia. Wiktor Reznow nie żyje od 5 lat. Zginął w Workucie podczas ucieczki! Przez te wszystkie lata sądziłeś że jest z tobą - a był tylko w twojej głowie!”
„Dlatego się udało... To był ich MK-Ultra. Dragowicz zaprogramował cię, żebyś zabił Kennedy'ego, ale Reznow w tym przeszkodził. Chciał się zemścić na Dragowiczu. Dragowicz. Krawczenko. Steiner. Kolejne trzy ofiary. Masz luki w pamięci. Okresy, kiedy byłeś "zaginionym w akcji" i nie mogliśmy na Ciebie liczyć. Ale teraz kiedy przełamaliśmy twoją blokadę po praniu mózgu, odzyskasz utracone wspomnienia.”
„Musimy ruszać... Atak Novą 6 nastąpi już niedługo. Setki agentów, kryjących się w stolicach wszystkich stanów, uwolnią truciznę i zaatakują nią naszych rodaków.”
„Po śmierci Steinera utraciliśmy ślad nadawanych liczb... Byłeś wszystkim co nam zostało... W Workucie zaprogramowano cię tak, byś mógł przełożyć kody liczbowe. Tylko ty możesz je szybko odszyfrować. Nova 6 to jedna z operacji uśpionych agentów, ale na pewno są inne... o których jeszcze nie wiemy.”
„Mamy transmisje, puszczaliśmy ci je przez wiele godzin, ale nie udało nam się przełamać twojej blokady. Mason, to ostatnia szansa. Na miłość boską, posłuchaj jeszcze raz.”