FANDOM

BO2topright
Jemeńska milicja – frakcja występująca w Call of Duty: Black Ops II.

Call of Duty: Black Ops II Edytuj

Ta frakcja jest jemeńską organizacją współpracującą z Cordis Die. Działają oni na terenie tego kraju i prawdopodobnie mają podobne do nich poglądy.

19 czerwca 2025 roku zorganizowano w Jemenie wiec poparcia dla Raula Menendeza. Amerykanie dowiedzieli się o cyberataku przeprowadzanym przez niego, więc zdecydowali się go tam zaatakować. Z pomocą podwójnego agenta Farida (który udawał członka milicji) próbowano pojmać Menendeza. Amerykańska JSOC wraz z Armią Jemeńską walczyła z milicją. Po krótkich walkach w mieście udało się Amerykanom pojmać Menendeza.

Misje grupy uderzeniowej Edytuj

Jeśli gracz nie uratuje informatyczki Chloe Lynch w misji Karma, to w misji "Druga Szansa" może ją uratować, jednak Jemeńska milicja będzie się starała nam w tym przeszkodzić.

Multiplayer Edytuj

W trybie wieloosobowym gry ta frakcja będzie grywalna na mapach Meltdown, Overflow, Yemen i Turbine. Na trzech pierwszych ich przeciwnikiem będzie Inter-Services Intelligence, a na ostatniej będzie to SEAL Team Six. Natomiast na mapach Dig, Cove, Overflow, Hydro, Yemen, Vertigo, walczą z ISA.