FANDOM

AWtopright

Joker – postać występująca w Call of Duty: Advanced Warfare. Pierwszy raz pojawia się w misji "Atlas". Tak samo jak Gideon jest członkiem Atlas Corporation.

Życiorys Edytuj

Nie wiadomo kiedy i w jakich okolicznościach dołączył do Atlasu, jednak stał się jednym z najlepszych żołnierzy. Prawdopodobnie jego dowódcą jest Gideon, gdyż Joker zwraca się do niego "Szefie".

Ratowanie prezydenta Edytuj

Joker securing POTUS Atlas AW

Joker ratuje prezydenta

Joker razem z Mitchellem brał udział w symulowanym ratowaniu prezydenta USA. Po wkradnięciu się na teren posiadłości, zabiciu wszystkich wrogów i odbiciu prezydenta wywalczyli oni sobie drogę do pojazdu ewakuacyjnego. Wtedy rozkazał on Mitchellowi zabrać prezydenta do samochodu, jednak proteza ponownie pokazywała objawy awarii, w wyniku czego prezydent ginie zabity przez Gideona. Wtedy Joker ma za zadanie zrestartować symulację, podczas gdy Gideon z Mitchellem idą naprawić protezę i potrenować. W drugiej symulacji już bez skradania oddziałowi udaje się bez problemu uratować prezydenta.

Ratowanie premiera Nigerii Edytuj

Traffic Starting Area of the Mission AW

Joker podczas akcji ratowania premiera Nigerii

W Nigerii towarzyszy Ajaniowy, Gideonowi i Mitchellowi w ratowaniu premiera Nigerii - Samuela Abidoyo'a, przed Hadesem i KVA. Misja się udaje. Po tej akcji cały oddział celebruje szczęśliwe zakończenie akcji, do czasu aż przychodzi do nich Irons i pije razem z nimi.

Eksplozja reaktora jądrowego w Seattle Edytuj

Kolejny raz bierze udział w misji zatrzymania eksplozji reaktora jądrowego w Seattle, zaatakowanego przez KVA. Niestety nie udaje im się dotrzeć tam na czas i reaktor wybucha zabijając Cartera. Przez kolejne 4 lata Atlas pomaga odbudowując miasta i wysyłając pomoc humanitarną.

Dr. Danois w Detroit Edytuj

Cztery lata po wybuchu reaktora, Joker towarzyszy Gideonowi, Mitchellowi i Torresowi w próbie schwytania i przesłuchania prawej ręki Hadesa - doktora Pierre Danoisa. Po schwytaniu go oddział ucieka na Hoverbike'ach i kończy misję.

Opuszczenie Atlasu przez Mitchella i Ilonę Edytuj

Joker Utopia

Joker w misji "Utopia"

Po ucieczce Mitchella i Ilony z siedziby Atlasu, Joker razem z Gideonem w ostatniej chwili przed odlotem spotykają ich na dachu z oddziałem Sentinelu. Joker już chciał ich aresztować, jednak Gideon powiedział mu, żeby ten się wstrzymał. Nie wiadomo co się stało później, lecz prawdopodobnie opuścił on Atlas razem z Gideonem.