FANDOM

AWtopright

Joseph "Hades" Chkheidze – jeden z antagonistów w Call of Duty: Advanced Warfare, jest przywódcą grupy terrorystycznej KVA

ŻyciorysEdytuj

Hades był przeciwnym zachodowi przywódcą KVA. Poznajemy go w misji "Ruch", gdzie podczas konferencji technologicznej w Nigerii zabija i przetrzymuje kilkoro zakładników, po czym ucieka. Następnie wysyła odziały KVA, aby zniszczyły wszystkie większe elektrownie w państwach zachodu. Cztery lata później, od jego prawej ręki doktora Pierre Danois'a, Atlas Corporation dowiaduje się o spotkaniu Hadesa z innymi członkami KVA. Podczas szturmu na miejsce spotkania Jack Mitchell strzela do niego z drona WASP, jednak okazuje się, że to zasadzka, a Hades detonuje bombę ukrytą w zwłokach i ucieka. Jack Mitchell i Ilona podążają za nim i zastawiają pułapkę na jego konwój, jednak dwaj żołnierze KVA przygniatają Mitchella samochodem, ale Ilona ratuje go. Nagle Hades wstaje i atakuje Ilonę i po krótkiej walce, Mitchell podcina gardło Hadesowi. Ten po chwili wybudza się na moment i przekazuje Mitchellowi pendrive'a z nagraniem, po czym następnie umiera.

„On... wie. Irons... wie”
— ostatnie słowa Hadesa

Nagranie, później analizowane przez Ilonę, ujawnia, że Hades powiedział technologowi w Nigerii o swoich planach ataku na reaktory jądrowe. Po tym jak został uratowany, technolog poinformował o tym Jonathana Ironsa, który zignorował ostrzeżenia i zabił go w celu osiągnięcia zysku w wyniku ataków.

Ciekawostki Edytuj

  • Hades to imię jednego z greckich bogów.

Galeria Edytuj