CoD1tr CoDUOtr CoDFHtr CoD2tr CoD2BROtr CoD3tr CoDRTVtr CoD5DStr WWIItopright Ztr

Junkers Ju 87 (Stuka)- niemiecki samolot myśliwski używany przez Luftwaffe. Pojawiają się w Call of Duty, Call of Duty: Finest Hour, ostatnim poziomie Call of Duty: United Offensive, Call of Duty: Roads to Victory, Call of Duty 2: Big Red One, Call of Duty 2, Call of Duty: WWII.

Call of Duty: Finest Hour Edytuj

Samoloty te pojawiają się w kampanii rosyjskiej w misjach ''Ani kroku w tył'', ''Plac Czerwony'', ''Operacja mały Saturn'', ''Zasadzka na lotnisku''. Również w kampanii brytyjskiej w misjach ''Pustynia jazdy'', ''Najazdy na twierdzę'' i w ostatniej misji amerykańskiej ''W Heartland''.

Call of Duty 2: Big Red One Edytuj

Pojawiają się w wielu misjach m.in w misji ''We've Been Through Worse'', kiedy kilka z nich atakuje amerykańskie pozycje. Potem w misji ''Baptism By Fire'', gdzie podczas oczyszczania hangarów możemy je zobaczyć, a w drugim jeden próbuje wystartować, ale można go łatwo zniszczyć z karabinu MG42. W pewnym momencie jeden z samolotów będzie próbował nas zabić lecz zostanie zniszczony przez sojuszniczy samolot. Na koniec misji niszczymy ponad 5 takich samolotów za pomocą działka plot. Pojawia się ponownie w misji ''Piano Lupo'', gdzie musimy bronić amerykańskich haubic i składów paliwa przed atakującymi samolotami. W kolejnym misjach samoloty te robią naloty bombowe na amerykańska piechotę. Pojawiają się też w misjach ''Tankers'' i ''An Easy Detail''.

Call of Duty 3 Edytuj

Pojawiają się w misji ''Mayenne Bridge'', kiedy podczas rozbrajania bomby samolot ten jest niszczony przez sojuszniczy myśliwiec. Pojawia się dwa razy w misji ''The Crossroads'', gdzie rozbija się o budynek, a potem kiedy mamy za zadanie zniszczyć działko plot. zostaniemy przez niego zaatakowani.

Call of Duty: Roads to Victory Edytuj

Samoloty pojawiają się w misjach ''Altavilla'', ''Scavenger Hunt'', ''Glider Crash'', ''Sloedam'', ''Reichswald''. W tej ostatniej dwa te samoloty możemy zobaczyć na niebie, jeden z nich jest ścigany przez brytyjski samolot Spitfire, a drugi rozbija się.

Call of Duty: WWII Edytuj

Pojawiają się w każdej misji tej części. Jest to główny myśliwiec Luftwaffe. W większości misji atakują nasze siły lądowe. Dużą ich liczbę możemy zobaczyć w misji ''Operation Coba'', i ''The Rhine'', kiedy mamy za zadanie je zniszczyć z działa plot. Możemy je również zobaczyć w misji ''Ambush'', gdzie infiltrujemy niemiecką bazę sił powietrznych. Występuje też jako seria ofiar ''Pilot myśliwca'' dla państw Osi. W trybie zombie na mapie ''The Darkest Shore'' w pewnym momencie pojawiają się te myśliwce i musimy je ponownie zniszczyć za pomocą dział plot.