Call of Duty Wiki
Advertisement
Call of Duty Wiki
Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops. Temat tego artykułu pojawił się w trybie zombie produkcji Treyarch.

Kamień Koncentracji

Kamień Koncentracji (ang. Focusing Stone) – przedmiot pojawiający się w Easter Eggach: Eclipse oraz Richtofen Grand Scheme.

Eclipse

Kamień Koncentracji jest głównym celem Easter Egga Eclipse. Na początku jest to wielki meteor z pierwiastkiem 115, który pojawia się nad świątynią. W trakcie wykonywania Easter Egga, jest on zmniejszany przy pomocy 31-79 JGb215, po czym pojawia się na ołtarzu, na górze świątyni. Po podniesieniu przez gracza pojawia się w jego ekwipunku.

Richtofen Grand Scheme

Na mapie Moon Kamień Koncentracji może się pojawić w dwóch formach w ekwipunku gracza sterującego Richtofenem. Jeżeli gracz nie ukończy Easter Egga Original Characters Trapped, pojawi się w tej samej formie, co na mapie Shangri-La. W przeciwnym wypadku pojawi się, jako składnik Vril Generatora, który pełni bardzo ważną rolę w Easter Eggu Richtofen Grand Scheme, gdyż umożliwia Richtofenowi zamianę dusz z Samanthą.

Osiągnięcia i trofea

Podróż w czasie ci powie obrazek osiągnięcia.png Podróż w czasie ci powie (Srebrne Silver.png) (75Gamerscore.png)
W Shangri-la zdobądź kamień koncentracji.
Bigbangtheory.jpg Teoria Wielkiego Wybuchu (100Gamerscore.png)
Słodka zemsta na mapie Moon.

Ciekawostki

  • Na ołtarzu, na którym znajduje się Kamień Koncentracji jest napisane "Richtofen", ponieważ jest to baza Grupy 935.

Galeria

Advertisement