FANDOM

Codghostsicon
Merrick: „Kick twoja drużyna zajmie się zabezpieczeniem perymetru. Nikt i nic nie może się tu przedostać.”
Kick: „I nikt nie może się wydostać”
— Kick w misji "Koniec drogi".

Kick – postać, występująca w Call of Duty: Ghosts. Członek jednostki specjalnej Duchy.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Niewiele wiadomo o jego wczesnej karierze. Można sądzić, że Kick jest specjalistą w dziedzinie technologii ze względu na jego umiejętności w zakresie elektroniki.

Operacja: Mechanizm Edytuj

Kick cały czas był w kontakcie radiowym z Loganem, Heshem, Merrickiem, Keeganem którzy infiltrowali bazę Federacji znajdującą się w paśmie górskim Andes.

Atlas Edytuj

Kick brał udział w ataku na platformę wiertniczą Atlas razem z Loganem, Heshem, Merrickiem i Keeganem w celu jej zniszczenia, co rozproszyłoby Trzecią Flotę Federacji. Kick i reszta Duchów zabezpieczyli niższe piętro po czym on z Keeganem się odłączyli w celu załatwienia transportu. Ostatecznie, platforma została zniszczona a żołnierze ewakuowali się skradzionym śmigłowcem.

Rio de Janeiro Edytuj

Keegan, Hesh, Logan, Merrick i Kick przeprowadzili atak na należącą do Federacji fabrykę. Po raz kolejny, oddzielił się od grupy w celu zdobycia transportu. Pojawia się ponownie później i ewakuował się wraz z innymi.

Ciekawostki Edytuj

  • Pod koniec misji "Koniec drogi" można zauważyć, że Kick w ogóle nie prowadzi ciężarówki. Siedzenie kierowcy jest puste, a Kick zamiast być na nim, przykucnął za ciężarówkami w pobliżu.
  • Kick ma unikalny wzór na masce. W przeciwieństwie do innych Duchów, na masce Kicka nie przypomina czaszki. Zamiast tego, wzór składa się z kilku pionowych pasków.

Galeria Edytuj