FANDOM

MW2icontr MW3tr

Kiriłł (ros. Кирилл) – członek Wewnętrznego Kręgu i jeden z ludzi Makarowa. Występuje w Call of Duty: Modern Warfare 2 w misji "Nic po rosyjsku".

ŻyciorysEdytuj

Kiriłł należał do rosyjskiej organizacji terrorystycznej Wewnętrzny Krąg. W czasie swojego członkostwa w organizacji stał się bardzo zaufanym człowiekiem dowódcy WK, czyli Władimira Makarowa.

12 sierpnia 2016 roku Makarow wraz ze swoimi najbardziej zaufanymi ludźmi, czyli Kiriłłem, Lewem, Wiktorem i Aleksym Borodinem zamierzał przeprowadzić zamach na moskiewskie lotnisko im. Imrana Zachajewa. Wszyscy terroryści mieli mówić po angielsku oraz używać amerykańskiej broni, by opinia publiczna myślała, że to USA odpowiada za zamach, co w konsekwencji miało doprowadzić do wojny. Cały plan poszedł po myśli Makarowa. Kiriłł wraz z kompanami zabił na lotnisku setki cywili oraz kilkoro ochroniarzy. Po tym na miejsce przybyły rosyjskie służby antyterrorystyczne. W starciu z nimi Kiriłł poniósł śmierć, podobnie jak Lew. Nie zmieniło to jednak faktu, że świat myślał, że za zamach odpowiedzialni są Amerykanie. Tymczasem Makarow i Wiktor zdołali uciec podstawioną karetką.

CiekawostkiEdytuj

  • Kiriłł jest jedynym z ludzi Makarowa który używa strzelby (Striker).
  • Jest możliwość uchronienia go od śmierci na poziomie rekruta, lecz jest to dość ciężkie. Kiedy dojdzie on do miejsca w którym powinien zginąć, zaczyna stać w miejscu, jeśli jednak gracz nie jest ostrożny, może on zostać przez niego postrzelony.
  • Tak samo jak Lew, jeśli przeżyje on całą misję, po prostu się zatrzyma i zniknie.
  • W większości przypadków przez całą misję nie wypowiada on ani jednego słowa, jednak czasami, po postrzeleniu zacznie krzyczeć: "Patrz gdzie strzelasz!"
  • Jest możliwość zabicia Kiriłła podczas starcia z FSB, i nie zostać zranionym przez Makarowa, czy Wiktora.
  • Kiriłł pojawia się w Call of Duty: Modern Warfare 3 we wspomnieniach Jurija, gdzie trzyma on Rosjanina oskarżonego o zdradę.
  • Tatuaże na jego szyi przedstawiają Stalina oraz nagą kobietę.
  • Podczas spotkania z FSB jego strzelba przestaje mieć jakikolwiek odrzut.

GaleriaEdytuj