FANDOM

Codghostsicon

Koniec drogi – trzynasta misja kampanii dla jednego gracza w Call of Duty: Ghosts.

Opis Edytuj

Po tym, jak Duchy (amerykańska jednostka specjalna) zniszczyła statek Federacji chroniący Rio de Janeiro i odciągnęła jej flotę na południe, zdecydowano się zdobyć dane z fabryki wojskowej w Rio. Podejrzewano, że wróg mógł produkować tam pociski balistyczne.

W nocy z 27 na 28 czerwca 2027 roku drużyna Duchów z Thomasem Merrickiem na czele dotarła w pobliże fabryki. Tam zdecydowano się działać po cichu. Ten plan zadziałał i taktyką eliminowania pojedynczych żołnierzy udało im się dotrzeć do wewnętrznego segmentu budynku. Po tym musieli odszukać pomieszczenie zwane Czarną Strefą (nie było w nim kamer). Pomagał im w tym członek Duchów Kick, który hackował systemy fabryki (m. in. otwierał zabezpieczone drzwi) co bardzo pomogło Amerykanom. Wkrótce dotarli do Czarnej Strefy. Chociaż z powodu braku kamer Kick nie mógł im pomagać, to Duchy i tak poradziły sobie w otwartej walce przeciwko oddziałowi Federacji. Po potyczce weszli do śluzy ciśnieniowej. Tam odkryli dziwną broń, która wyglądała na połączenie satelity i rakiety. Okazało się, że Federacja zbudowała kilkadziesiąt rakiet kinetycznych, które miały być wystrzelone z kosmosu. Była to bardzo groźna broń, która przypominała stację ODIN, z której rozpoczęto wojnę pomiędzy Federacją a USA. Duchy przesłały te dane dowództwu, a ci zdecydowali, by lotnictwo wystrzeliło rakiety, by zniszczyć tę fabrykę. Drużyna Duchów musiała się ewakuować, bo te rakiety miały uderzyć w cel za 6 minut. Ich ostatnim zadaniem było zdobyć dane z komputerów dot. tajnej broni Federacji. W czasie pobierania danych wróg dowiedział się o obecności Amerykanów w perymetrze. Doszło do otwartej walki, a Duchy przez nią mogły nie zdążyć z ewakuacją przed uderzeniem własnego lotnictwa. Jednak z pomocą zasłony dymnej i termowizji udało im się uciec na zewnątrz. Tam także doszło do walk, które opóźniały ucieczkę. Gdy sytuacja wydawała się stracona, Kick przyjechał ciężarówką na miejsce. W ostatniej chwili Duchy zdołały się ewakuować, fabryka została doszczętnie zniszczona, a protagoniści jechali po dalsze instrukcje.

Postacie Edytuj

Bronie Edytuj

  Broń startowa  
  Broń do znalezienia  

Osiągnięcia Edytuj

Koniec drogi codg Koniec drogi (osiągnięcie) (Brązowe Bronze) (20Gamerscore)
Zaatakuj fabrykę. (Ukończ "Koniec drogi" na dowolnym poziomie trudności).
Trybik w maszynie obrazek osiagniecia Trybik w maszynie (Brązowe Bronze) (35Gamerscore)
Zabij po kryjomu 5 wrogów, zanim dotrzesz do Czarnej strefy.