FANDOM

BlackopsNewTopright BO3topright Ztr

Koparka  (dokładnie: Koparka wielonaczyniowa kołowa) – wielka maszyna górnicza, pojawiająca się w Call of Duty: Black Ops i Call of Duty: Black Ops III w misji "Workuta", na mapie multiplayer Radiation oraz na mapie zombie Moon.

Koparki na KsiężycuEdytuj

Trzy wyłączone koparki na Księżycu znajdują się w rogach mapy. Na początku ok. 5 rundy słyszymy ostrzeżenie, informujące o tym, która koparka została włączona i gdzie będzie kopać. Kolejne ostrzeżenia słyszymy, gdy do rozpoczęcia kopania zostały 3 minuty, 2 minuty, minuta, 30 sekund, a także bezpośrednio przed kopaniem. Kolejne koparki włączają się w losowych rundach. Jeżeli koparka zacznie kopać, w danym pomieszczeniu nie będzie powietrza, ani normalnej grawitacji. Każda koparka ma swoją nazwę i cel kopania:

Każdą koparkę można wyłączyć. W tym celu należy użyć Hakera na odpowiednim panelu kontrolnym w pomieszczeniu startowym.

Wspomniane panele znajdują się obok drzwi w pomieszczeniu startowym. Jeśli koparka jest włączona, na panelu świeci się zielona dioda. Po zhakowaniu, koparka wraca w miejsce, skąd wyruszała, a gracz otrzymuje 1000 punktów.

Osiągnięcia i trofeaEdytuj

One Giant Leap Jeden olbrzymi krok (Brązowe Bronze) (5Gamerscore)
Na mapie Moon, w kooperacji daj się złapać w Receiving Area i uwolnij się przez zmartwychwstanie.
Kontrolanaziemna Kontrola naziemna (Brązowe Bronze) (10Gamerscore)
Na mapie Moon, upewnij się, że koparka nie dotrze do bazy.
Cryogenicslumberparty Mrożąco nudna impreza (Srebrne Silver) (75Gamerscore)
Zrealizuj wielki plan Richtofena na mapie Moon.

CiekawostkiEdytuj

  • Gdy koparka zaczyna kopać i natrafi na gracza to gracz ginie za 1 uderzeniem (3 jeśli ma Juggernoga) i nie może być reanimowany. Jednak gdy gracz wbiegnie w ostrza koparki gdy ta już kopie można go ratować.
  • Na PC symbole na panelach od koparek Omicron i Eplsilon są zamienione.
  • W grze nazywane są także: kopacz, stacja wydobywcza.
  • Gdy koparki Pi i Omicron będą kopać w tym samym czasie to uniemożliwiają przejście z Laboratorium do Receiving Area.

GaleriaEdytuj