FANDOM

MW3tr

Korweta typu Nanuchka (oryg. Korweta rakietowa projekt 1234) – okręt wojskowy występujący w Call of Duty: Modern Warfare 3.

Call of Duty: Modern Warfare 3 Edytuj

Nanuchka to okręt zwany korwetą. Sprowadza się to do tego, że jest to średniej wielkości okręt, którego zadaniem jest zwalczanie statków nawodnych za pomocą sterowanych rakiet. Ten model powstał w latach 60 XX. w. w Związku Radzieckim, lecz obecnie służy w Marynarkach wojennych m. in. Rosji, Indii czy Algierii.

III wojna światowaEdytuj

Podczas III wojny światowej toczonej pomiędzy Rosją a USA te korwet zostały użyte podczas bitwy o Nowy Jork. Gdy rosyjska piechota wycofała się na brzeg wschodniego wybrzeża, istniało zagrożenie ataku rosyjskich okrętów na miasto. Wobec tego amerykańska jednostka Delta Force wraz z United States Navy SEALs przejęły kontrolę nad rosyjskim okrętem podwodnym Oscar II i wystrzelili z niego pociski w stronę okrętów rosyjskiej marynarki. Po części zniszczono także korwety Nanuchka. Nie wiadomo ile z nich zatonęło, jednak straty zmusiły je do wycofania się z amerykańskich wód.

Operacje SpecjalneEdytuj

Ten statek jest widoczny podczas misji specjalnej "Nad reaktorem". Nie mamy jednak możliwości zniszczenia go.