FANDOM

AWtopright
Kremlin – mapa występująca w Call of Duty: Advanced Warfare. Dostępna jest po pobraniu DLC Supremacy. Znajduje się w Moskwie w pobliżu Kremla.

Opis Edytuj

Jest to wielka mapa z dużą ilością budynków, do których gracze mogą wejść i różnych kontenerów, po których mogą skakać. Z racji rozmiaru mapy przydatne są tutaj karabiny snajperskie i szturmowe. Użyteczna jest też kotwiczka z racji dużej ilości miejsc, na które można się przy jej pomocy wspiąć.

Główne obszary Edytuj

Dwa główne budynki posiadają miniguny w oknach. Są one potężną bronią, ale zostawiają graczy wystawionych na ostrzał z broni snajperskiej czy powietrznych serii punktów. Z racji obecności owych działek, most nie jest najbezpieczniejszym miejscem, gdyż gracze używający działek mogą z łatwością zabić przeciwników na moście, na którym znajduje się niewiele osłon. Pod mostem znajduje się też przejście, które pozwala przedostać się bezpiecznie na drugą stronę bez obawy o zostanie zabitym.

Inne obszary Edytuj

Po prawej stronie mapy znajduje się platforma, która jest dobrym miejscem dla snajperów, jednak nie powinni oni pozostawać tam zbyt długo, bo zostaną dość szybko zabici. Z racji obecności budynków, do których gracze mają możliwość wejścia, mogą oni użyć ich, aby zaskoczyć niczego nieświadomych przeciwników.

Dynamiczne elementy otoczenia Edytuj

  • W pałacu i jednym z budynków znajdują się miniguny, których gracze mogą użyć.
  • Po upływie połowy czasu, na moście zostaną aktywowane zbliżeniowe ładunki wybuchowe i jeśli gracze nie mają na wyposażeniu perków Niewidoczny lub Zimna krew, zostaną zabici.

Galeria Edytuj