Call of Duty Wiki
Advertisement
Call of Duty Wiki
Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops II. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops III. Temat tego artykułu pojawił się w trybie zombie produkcji Treyarch.
2013-10-31 00035.jpg

Krew ZombiePower-up występujący na mapie Origins.

Gdy zdobędziemy ten power-up, ekran zrobi się czerwony (podobny do stanu krytycznego) i staniemy się niewidoczni dla zombie co powoduje, że będą nas ignorować i zaczną atakować innych graczy (w trybie Solo po prostu dobiegną do miejsca gdzie podnieśliśmy krew zombie i będą tam bezczynie stać). Podczas krwi zombie można usłyszeć demoniczny głos Samanthy który będzie podawał wskazówki, oraz będzie ona próbowała przekonać bohaterów aby pomogli jej.

Osiągnięcia i trofea

Mistrz charakteryzacji.jpg Mistrz charakteryzacji (Brązowe Bronze.png) (15Gamerscore.png)
W jednej sesji Origins użyj krwi zombie, żeby ożywić trzech graczy i uruchom generator.
Zagubiona dziewczynka Zagubiona dziewczynka (Srebrne Silver.png) (75Gamerscore.png)
W Origins, uwolnij Samantę.

Ciekawostki

  • Po zdobyciu tego power-upa nawet Panzer Soldat będzie nas ignorował.
  • Wygląd power-upa przypomina logo osiągnięcia Kwaśny zrzut.
  • To trzeci power-up, który ma niebieską aurę. Pierwszym jest Machina śmierci a drugim Dodatkowe Punkty.
  • Gdy posiada się złotą łopate, gracz może odkopywać czerwone groby (które pojawiają się tylko podczas posiadania Krwi zombie), w których znajdują się puste butelki perków. Dzięki nim można kupić więcej perków.

Galeria

Advertisement