FANDOM

BlackopsNewTopright

Kristina Raskowa – podwójna agenta CIA i Głównego Zarządu Wywiadowczego wspomniana w Call of Duty: Black Ops w Operacji Charybda. Jest siostrzenicą Grigorija Weavera.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Urodziła się w ZSRR 19 listopada 1955 roku. Weaver wciąż wierzy że mieszka ona w Moskwie.

Kariera w KGB Edytuj

Głównym jej zadaniem w KGB było uwodzenie agentów. Jednak w 1973 roku została zwolniona za ''kryzys sumienia'' kiedy nie udał jej się szantaż w celu zdobycia klucza do kapitału w wschodnim Berlinie. Wtedy zniknęła z systemów KGB.

Kariera w GZW Edytuj

Podczas jej zniknięcia szybko dołączyła do GZW i stała się jedną z ważniejszych osób w tej agencji. Wspomagała Radę Bezpieczeństwa ZSRR. Była powiązana z pułkownikiem Antonem Vanya, którego mentorem był Nikita Dragowicz. W 1977 postanowiła skończyć relacje z Vanyą. Wkrótce po tym zdecydowała się być podwójnym agentem.

Operacja Charybda Edytuj

13 kwietnia 1978 roku uczestniczyła w Operacji Charybda jako agent GZW. Jej celem było zlokalizowanie, uwiedzenie i zabicie Alexa Masona. Jednak Mason nadal żył w 1986 więc misja jej się nie udała lub nigdy nie rozpoczęła. Nie wiadomo co się potem z nią stało.