FANDOM

Codghostsicon

Kyra Mosley – postać występująca w Call of Duty: Ghosts.

Biografia Edytuj

Kyra Mosley była specjalistką w United States Air Force, konkretnie w jej kosmicznym oddziale. Jej zadaniem było chronić i konserwować stację kosmiczną ODIN, która zawierała pociski kinetyczne. Była to potężna broń skutecznie odstraszająca potencjalnych wrogów.

Specjalistka Mosley wraz ze swoim kompanem, specjalistą Bakerem od trzech miesięcy przebywała na misji w przestrzeni kosmicznej. Gdy 10 lipca 2017 roku pod stację podleciał prom kosmiczny, astronauci myśleli, że to ich transport na Ziemię. Tak naprawdę był to atak kosmonautów Federacji. Ci kosmonauci zaczęli zabijać amerykańskich astronautów i przejęli kontrolę nad ODINem. Wobec tego dowództwo rozkazało Bakerowi i Mosley podejść do stacji, a następnie zniszczyć przewody paliwowe. To spowodowałoby, że pociski wystrzelone z nie nie uderzyłyby w USA. Zadanie im się udało, lecz wybuch, który spowodowali, zabił ich na miejscu. Jednak dzięki ich poświęceniu udało się uniknąć dodatkowych ofiar.

Ciekawostki Edytuj

  • W grze można znaleźć czasopisma naukowe w których jest wywiad z Kyrą Mosley.