FANDOM

AWtopright

Laboratorium – dziesiąta misja kampanii w Call of Duty: Advanced Warfare.

Opis Edytuj

W cutscence możemy zobaczyć jak Gideon i Mitchell lecą VTOLem i zostają zestrzeleni. Na samym początku misji Mitchell razem z Gideonem uciekają przed snajperem wroga. Po przejściu przez rzekę zaczynają się wspinać i używając nowej funkcji egzoszkieletu - kamuflażu udaje im się uciec wrogom. Wtedy kontynuują misję unikając akurat przelatującego drona. Chwilę później natrafiają na kilka patroli wroga, które eliminują i przejmują ich broń. W tym samym czasie Gideon prosi o ewakuacje dowództwo, jednak ci każą nam się przegrupować z innymi oddziałem. Kontynuując podróż natrafiają na więcej patroli wroga m.in. samochodowych, wrogów w AST, czy specjalny pojazd z czujnikami umożliwiającymi wykryć wrogów używających kamuflażu. Wreszcie spotykają się z Cormackiem i Knoxem na skarpie, z której chwilę później zjeżdżają na linach. Po wyeliminowaniu kolejnych strażników oddział używając ładunku wyciszającego dostaje się bezgłośnie do budynku. Po zabiciu przeciwników w środku zaczynają przesyłanie ważnych danych do dowództwa i po skończonym wysyłania niszczą wszystkie ważne urządzenia w pokoju. Kolejnym celem były zakłady chemiczne. Tym razem nie było już mowy o skradaniu się, więc oddział musiał pokonać wrogów w ''konwencjonalny'' sposób. Gdy wrogowie byli już martwi oddział dostał się do pokoju z Mantykorą i zniszczył wszystkie skrzynie wypełnione bronią biologiczną. Kolejnym celem był hangar z nowym prototypowym czołgiem T-740, którym oddział mógł uciec. Po wyeliminowaniu żołnierzy, jednego AST i podłożeniu zakłócacza pod wrogi radar oddział ruszał dalej, aż wreszcie dotarł do czołgu. Był on na tyle silnie uzbrojony, że bez problemu zniszczył wrogie siły pancerne, piechotę, a także helikoptery i Warbirdy. Po dotarciu do punktu ewakuacji, Gideon wysadza jedyny prototyp czołgu i wszyscy odlatują VTOLem. Misja dobiega końca.

Postacie Edytuj

Bronie Edytuj

Typ Egzo: Specjalistyczne Edytuj

  Broń startowa  
  Broń do znalezienia  

Osiągnięcia Edytuj

Irons w ogniu Irons w ogniu (Brązowe Bronze) (30Gamerscore)
Ukończ "Laboratorium".
Przestrzeń zamknięta PC Przestrzeń zamknięta (Brązowe Bronze) (10Gamerscore)
W "Laboratorium", strąć z nieba 10 przeciwników, korzystając z IEM czołgu.

GaleriaEdytuj