Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops IIII. Temat tego artykułu pojawił się w trybie zombie produkcji Treyarch.

Laboratorium – interaktywna funkcja trybu zombie dostępna z poziomu menu głównego, występująca w Call of Duty: Black Ops IIII. Pełni podobną rolę do fabryki doktora Montiego.

Podobnie jak fabryka doktora Montiego laboratorium pozwala graczom na produkcję eliksirów i talizmanów. Potrzebnym do tego składnikiem jest plazma Nebulium, którą zdobywa się podczas rozgrywki lub wykonując kontrakty (dawniej zewy dnia), kończąc próby czy aktywując prestiż. Fabryka oferuje trzy opcje wytwarzania eliksirów:

  • Wiązka węglowa – 30 plazmy Nebulium – 3 losowe eliksiry i szansa na zdobycie talizmanu;
  • Przekaźnik argonowy – 45 plazmy Nebulium – 1 gwarantowany rzadki lub lepszy eliksir, 2 losowe eliksiry i szansa na zdobycie talizmanu;
  • Pakiet z palladem – 75 plazmy Nebulium – 1 gwarantowany rzadki lub lepszy eliksir, 2 losowe eliksiry i gwarantowany talizman.

Przez limitowany czas dostępne były również oferty specjalne:

  • Tytanowe trio – 40 plazmy Nebulium – 1 gwarantowany potrojony eliksir rzadki lub lepszy oraz dwa losowe eliksiry.
  • Wolframowe potrojenie – 100 plazmy Nebulium – 3 gwarantowane potrojone eliksiry rzadkie lub lepsze oraz gwarantowany potrojony talizman.