Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 4: Modern Warfare. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Advanced Warfare Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Infinite Warfare. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare Remastered.

Latarka – ekskluzywny dla trybu dla pojedynczego gracza dodatek do broni pojawiający się w Call of Duty 4: Modern Warfare, Call of Duty: Modern Warfare Remastered, Call of Duty: Black Ops, Call of Duty: Advanced Warfare i Call of Duty: Infinite Warfare. Jest to trzymana w specjalnym chwycie podręczna latarka.

Call of Duty 4: Modern Warfare i Call of Duty: Modern Warfare Remastered

Latarka pojawia się jedynie w misji "Zaciemnienie", gdzie korzysta z niej broniący Nikołaja Ultranacjonalista. Gracz nie ma okazji z niej skorzystać.

Call of Duty: Black Ops

Latarka pojawia się w następujących misjach:

Latarka rozjaśnia drogę przed graczem ułatwiając drogę, ale światło może zwrócić uwagę wrogów.

Call of Duty: Advanced Warfare

Latarka pojawia się tylko w misji "Pokłosie", gdzie zamontowana jest na broniach Mitchella i Gideona.

Call of Duty: Infinite Warfare

(do uzupełnienia)

Ciekawostki

  • Latarka jako dodatek do broni krótkiej w każdej odsłonie jest trzymana w tzw. technice Harriera. W identyczny sposób jest trzymany Nóż taktyczny.
  • W Call of Duty: Black Ops w misji Victor Charlie, gdy gracz zapali latarkę, można zauważyć owady uciekające przed jej światłem.