Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 3. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops II. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Ghosts. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Advanced Warfare Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops III. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Infinite Warfare. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: WWII.
„Potwierdzaj likwidacje zbierając nieśmiertelniki.”
— Informacja na początku meczu Likwidacji potwierdzonej w Call of Duty: Black Ops III.

Likwidacja potwierdzona – jeden z trybów gry trybu multiplayer występujący w każdej głównej części serii Call of Duty począwszy od Call of Duty: Modern Warfare 3.

Logo trybu gry z Call of Duty: Modern Warfare 3.

Zasady gry

Gracze dzielą się na dwie drużyny. Celem obu drużyn jest zbieranie nieśmiertelników naszych wrogów. Za każdy zebrany nieśmiertelnik drużyna dostaje jeden punkt. Nieśmiertelniki pojawiają się nad ciałem zabitego gracza.Wystarczy do nich podejść.

W grze występuje także mechanika znana jako "likwidacja udaremniona". Polega to na tym, by zebrać nieśmiertelnik gracza z sojuszniczej drużyny. Dzięki temu wróg nie zdobędzie go, a za tym idzie też, że nie zdobędzie też punktu. W zależności od odsłony gry zmieniał się limit punktów, po którym dana drużyna wygrywała oraz wygląd nieśmiertelników.

Ciekawostki

Call of Duty: Modern Warfare 3

Call of Duty: Black Ops II