FANDOM

MW2icontr

Lista zabitych – druga misja sekcji Bravo trybu operacji specjalnych w Call of Duty: Modern Warfare 2. Najszybszy czas ukończenia tej misji według Infinity Ward wynosi 1 minutę 16.2 sekund.

Opis Edytuj

Gracz zaczyna misję w mieście w północno-wschodniej Wirginii (lokacja z misji "Rosomaki!"). Jego zadaniem jest zdobyć 30 000 punktów, które zostają zdobyte za zabójstwa wrogów. Za określone sposoby zabójstw dostaje się większą ilość punktów, co skutkuje szybszym ukończeniem misji.

Z racji, że wróg szturmuje pozycje gracza, wyodrębniono dwa podstawowe sposoby ukończenia misji. Pierwszy, zazwyczaj na niższym poziomie trudności, polega na bieganiu po mapie i ostrzeliwaniu pozycji wroga. W ten sposób zyska się bonus czasowy, który liczy się do ogólnego wyniku. Inny sposób polega na schowaniu się i strzelaniu do wychylonych wrogów, np. wewnątrz restauracji obok której rozpoczyna się misja. Jest to dłuższy, lecz bezpieczniejszy sposób, głównie na najwyższym poziomie trudności.

Punkty za określone rodzaje zabójstw:

Nazwa zabójstwa Zdobywane za: Liczba punktów
Solidne zabójstwo Zabicie standardowego przeciwnika 1 000
Łatwe zabójstwo Zabicie powalonego przeciwnika z broni palnej 500
Bezlitosne zabicie Zabicie powalonego wroga z noża 2 000
Megazabicie Zniszczenie wrogiego BTR-80 4 000

Dodatkowo, można dostać więcej punktów za tzw. kombinacje. Polegają one na szybkim zabijaniu przeciwników, przez co dostaje się premie punktowe. Stosuje się do tego specjalny przelicznik. Początkowo dostaje się 50 pkt. Za każde kolejne zabójstwo dodaje się 25 punktów do kolejnej premii. Np. jeżeli gracz wykona podwójne zabójstwo, to dostanie premię 50 punktów, jeśli potrójne to 125, a poczwórne - 225 itd.

Bronie Edytuj

  Broń startowa  
  Broń przy miejscu rozpoczęcia  
  Broń do znalezienia