FANDOM

Codghostsicon
20px-Disambig-icon.png Dla serii ofiar, patrz Loki (seria ofiar).

Loki - siedemnasta misja kampanii dla jednego gracza w Call of Duty: Ghosts.

Opis Edytuj

Pierwszy etap misji dotyczący przejęcia kontroli nad Naziemną Stacją Kontroli broni orbitalnej LOKI zakończył się sukcesem. Drugi etap miał zrobić oddział United States Air Force o kryptonimie Ikar 2. Mieli przejąć kontrolę nad stacją bezpośrednio w kosmosie, by za jej pomocą zdobyć przewagę w ostatecznej bitwie Wojny z Federacją.

Statek kosmiczny USAF dostarczył amerykańskich kosmonautów w pobliże stacji. Od razu po ich wyjściu astronauci Federacji rozpoczęli ostrzał na nich. Stan osobowy Ikara 2 skurczył się, jednak wkrótce zdobyli inicjatywę. Dowódca oddziału zauważył otwarty właz, dzięki któremu żołnierze mogli przedostać się wewnątrz stacji. Jednak gdy sierżant Thompson prawie osiągnął wejście doszło do wybuchu. Ucierpiała na tym część stacji kosmicznej, a kilku kosmonautów Federacji zginęło. Amerykanie zdołali się otrząsnąć i kontynuowali walkę. Tam czekało na nich więcej żołnierzy wroga. Walka trwała długo, a to działało na niekorzyść Amerykanów walczących na Ziemi. Przegrywali, a wróg miał przewagę liczebną. Wkrótce astronauci USAF zlokalizowali pomieszczenie kontrolne. Chcieli się do niego przedostać. Udało im się to, po czym wysadzili wieko chroniące to pomieszczenie. Wybili ostatnich wrogów, a sierż. Thompson wystrzelił rakiety. Po tym połączył się z dronem na Ziemi i nakierowywał rakiety na jednostki Federacji. Najpierw na siły kontratakujące, a po tym na te, które okrążyły siły amerykańskie. Dowódca polowy pochwalił astronautów, lecz przestrzegł ich przed ostrzelaniem pobliskiego pociągu, bo byli w nim sojusznicy. Wkrótce jednak zmienił zdanie, a Thompson musiał wykonać rozkaz i ostrzelać ten pojazd.

Człowiekiem, który chciał ostrzelania pociągu był David "Hesh" Walker i jego brat Logan Walker. Ci wiedzieli, że na pokładzie przebywa też ich największy wróg i dowódca Federacji Gabriel Rorke.

Postacie Edytuj

Bronie Edytuj

  Broń startowa  
  Broń do znalezienia  

Osiągnięcia Edytuj

LOKI codg LOKI (osiągnięcie) (Brązowe Bronze) (20Gamerscore)
Przejmij kontrolę nad stacją kosmiczną wroga. (Ukończ "Loki" na dowolnym poziomie trudności).
Wygladaja jak mrowki obrazek osiagniecia Wyglądają jak mrówki (Brązowe Bronze) (20Gamerscore)
Użyj pocisków kinetycznych i zniszcz wszystkie wrogie cele naziemne. Nie zabij sojuszników.

Ciekawostki Edytuj

  • Chociaż misja ma miejsce w kosmosie, to słychać tam m. in. dźwięki wystrzału broni i wybuchy. W normalnych warunkach nie byłoby to możliwe, bo w kosmosie (próżni) nie ma ośrodka, w którym rozchodziłby się dźwięk. Co ciekawe, w grze Call of Duty: Modern Warfare 2 w pewnej misji też dziejącej się w przestrzeni kosmicznej nie popełniono tego błędu.