Call of Duty Wiki
Advertisement
Call of Duty Wiki
Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 3. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops II. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Advanced Warfare Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: WWII. Temat tego artykułu jest związany z realnym życiem.

Londyn – stolica Wielkiej Brytanii występująca w Call of Duty: Modern Warfare 3, Call of Duty: Black Ops II, Call of Duty: Advanced Warfare i Call of Duty: WWII.

Call of Duty: Modern Warfare 3

Kampania

Londyn razem z innymi miastami i stolicami w Europie był celem ataków gazowych dokonanych przez terrorystów. Występuje w misji "Odsunąć się od torów". Pojawia się także w multiplayerze na mapie Underground.

Alena Worszewska uczyła się w szkole średniej dla pracowników rosyjskiej ambasady w tym mieście.

Operacje Specjalne

Występuje w misji "Firewall".

Call of Duty: Black Ops II

W DLC Uprising pojawia się na mapie "Encore". Na tej mapie widzimy Londyn po wielkim festiwalu.

Call of Duty: Advanced Warfare

Kampania

Londyn był jednym z celów ataków z 28 kwietnia.

Multiplayer

W DLC Supremacy na mapie ''Parliament'', gdzie rozgrywka dzieje się na statku za pałacem Westminster.

Call of Duty: WWII

Kampania

W cutscence z prologu widzimy Londyn bombardowany przez Niemców podczas bitwy o Anglię.

Multiplayer

Występuje na mapie ''London Docks''.

Advertisement