FANDOM

Cod4topright CoD4DStr MW2icontr MW3tr BO2topright MWRtopright MW2CRtopright RealWorldtr

M1026 HMMWV (ang. High Mobility Multi-Purpose Wheeled Vehicle, pol. wielozadaniowy pojazd kołowy o wysokiej mobilności, pot. Humvee) – pojazd wojskowy używany głównie przez armię amerykańską występujący w Call of Duty 4: Modern Warfare, Call of Duty 4: Modern Warfare (Nintendo DS), Call of Duty: Modern Warfare Remastered, Call of Duty: Modern Warfare 2, Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered, Call of Duty: Modern Warfare 3 i Call of Duty: Black Ops II.

Call of Duty 4: Modern Warfare i Call of Duty: Modern Warfare RemasteredEdytuj

Pojazdy te można zobaczyć za ogrodzeniem w misji "P.N.". Kilka z nich widocznych jest na mapie Ambush, są one jednak jako element dekoracyjny i nie można ich zniszczyć.

Call of Duty 4: Modern Warfare (Nintendo DS)Edytuj

HMMWV występuje następujących misjach First to Fight, Exodus oraz House Cleaning.

Call of Duty: Modern Warfare 2 i Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign RemasteredEdytuj

Kampania Edytuj

HMMWV występują w misji ''Gracz drużynowy'' możemy operować działkiem umieszczonym na jednym z nich. W misji ''S.J.C.D.'' stoją w bazie, a w misji ''Rosomaki!'' wchodzą w skład konwoju ewakuacyjnego. Kilka z nich możemy też zobaczyć w misji "Z własnej woli". Pojawiają się też w misji ''Wróg mojego wroga'', gdzie używane są przez Kompanię Cieni.

Multiplayer Edytuj

Humvee pojawiają się na mapach:

Znane kryptonimy Humvee: Edytuj

  • Rusty
  • Speedy
  • Curb Stumper
  • Cruncher
  • Diana
  • Dirty

Call of Duty: Modern Warfare 3Edytuj

Kampania Edytuj

W misji "Czarny wtorek" jeden z pojazdów, w którym znajdują się Frost i Sandman zostaje zniszczony. W misji "Żelazna dama" dwa z nich ewakuują Delta Force do strefy lądowania, a jeden zostaje zniszczony.  

Multiplayer i Operacje Specjalne Edytuj

Dwa samochody stoją zaparkowane na mapie "Dome".

Znane kryptonimy Humvee: Edytuj

  • Uniform 6-2

Call of Duty: Black Ops IIEdytuj

Pojawia się na ulicach Panamy w misji "Cierp ze mną", a także w pierwszej cutscence podczas misji "Cordis Die", gdzie są częścią konwoju pani prezydent.

Galeria Edytuj