FANDOM

Cod4topright CoD4DStr MW2icontr MW3tr BO2topright MWRtopright RealWorldtr

M1026 HMMWV (ang. High Mobility Multi-Purpose Wheeled Vehicle, pol. wielozadaniowy pojazd kołowy o wysokiej mobilności, pot. Humvee) – pojazd wojskowy używany głównie przez armię amerykańską.

Call of Duty 4: Modern WarfareEdytuj

Kilka z nich widocznych jest na mapie Ambush, są one jednak jako element dekoracyjny i nie można ich zniszczyć.

Call of Duty 4: Modern Warfare (Nintendo DS)Edytuj

HMMWV występuje następujących misjach First to Fight, Exodus oraz House Cleaning.

Call of Duty: Modern Warfare 2Edytuj

HMMWV występują w kilku misjach ("Gracz drużynowy", "Wróg mojego wroga", "S.J.C.D"., "Rosomaki!''), są podatne na uszkodzenia, mogą eksplodować. W misji ''Gracz drużynowy'' możemy operować działkiem umieszczonym na jednym z nich. W misji ''S.J.C.D.'' stoją w bazie, w misji ''Rosomaki!'' wchodzą w skład konwoju ewakuacyjnego. Pojawiają się też w misji ''Wróg mojego wroga'', gdzie używane są przez Kompanię Cieni.

Znane kryptonimy Humvee: Edytuj

  • Rusty
  • Speedy
  • Curb Stumper
  • Cruncher
  • Diana
  • Dirty

Call of Duty: Modern Warfare 3Edytuj

Kampania Edytuj

W misji "Czarny wtorek" jeden z pojazdów, w którym znajdują się Frost i Sandman, zostaje zniszczony. Humvee występuje także w Operacjach Specjalnych. W misji "Żelazna dama" dwa z nich ewakuują Delta Force do strefy lądowania, jeden zostaje zniszczony.  

Multiplayer i Operacje Specjalne Edytuj

Dwa samochody stoją zaparkowane na mapie "Dome".

Znane kryptonimy Humvee: Edytuj

  • Uniform 6-2

Call of Duty: Black Ops IIEdytuj

Pojawia się na ulicach Panamy w misji "Cierp ze mną".